Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (5.943)
Beoordelingen filteren
5.943 resultaten
Waardering van reizigers
2.225
1.847
1.096
498
277
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.225
1.847
1.096
498
277
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 5.943 beoordelingen
Beoordeeld op 16 september 2017 via mobiele applicatie

De gedachte dat dit hotel al in 1927 is geopend maakt het al bijzonder. De entree is wat rommelig en je moet een stuk doorlopen om bij de receptie te komen. Maar mijn kamer op de 25e verdieping had prachtig uitzicht over Lake Michigan en had (bijzonder) 2 badkamers, 1 met douche en 1 met ligbad. Ruime kamer en modern ingericht. Wel apart dat ze hier (als Diamond member) geen executive lounge hebben. Daarvoor krijg je een $10 voucher per dag om de coffee corner te besteden. Ook uitgebreide conferentie faciliteiten, zodat alles onder 1 dak is.

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank 194frankh
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kathy H, Manager van Hilton Chicago, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2017
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time to share your comments regarding your recent stay at the Hilton Chicago. It was a pleasure to learn of your appreciation with the quality of service of our staff and overall accommodations of our hotel.

It is always great to hear we are meeting the expectations our guests have come to expect and deserve.

We look forward to serving you for many more years in the true spirit of hospitality for which Hilton Hotels are known.

Sincerely,

Kathy Heneghan
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 mei 2017

Wij hadden een ruime kamer met 2 2-persoonbedden en 2 badkamers en uitzicht op de buckingham fountain. Wij waren met een gezin met 2 jonge kinderen en dit was meer dan genoeg.
Vriendelijke mensen, heerlijk zwembad met uitzicht, fantastisch ontbijt en mooi hotel met veel faciliteiten. Ligging is goed. Opletten dat je niet verdwaald :-)

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank SanneC1978
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kathy H, Manager van Hilton Chicago, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2017
Google-vertaling

Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to share your comments regarding your recent stay. It was a pleasure to receive your comments and to learn of your appreciation of our hotel, location and with the quality of service you received from our staff. I was pleased to hear you enjoyed your room accommodations and all the amenities we have to offer. It’s always good to hear we are meeting the expectations our guest come to expect and deserve.
We look forward to many more years of serving you in the true spirit of hospitality for which Hilton Hotels are known.
Sincerely,
Kathy Heneghan
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 juni 2016

Misschien had ik gewoon pech met mijn kamer (743) maar dit is toch niet het niveau dat je van een Hilton verwacht. Ook de service en het onthaal was eerder onpersoonlijk. Uiteraard kan je altijd upgraden maar voor dezelfde prijs vind je zeker beter.
Enig pluspunt: de gym en het zwembad! Oh ja, het ontbijtbuffet is zeer goed maar kost 25$ extra.

Kamertip: Vraag kamer met lake view op een hogere verdieping.
Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank peterfoubert
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kathy H, Manager van Hilton Chicago, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2016
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time to share your comments regarding your recent stay. Please accept my sincere apology for any disappointment you experienced during your sty especially, with the level of service you received. Your experience is not the normal high level of service we provide or are known for. I hope you had an opportunity to speak to our manager on duty regarding your concerns and allowed us the opportunity to correct your issue and to make it right. Our goal is to always provide the best possible service our guests come to expect and deserve.
We look forward to many more years of serving you in the true spirit of hospitality for which Hilton Hotels are known.

Sincerely,
Kathy Heneghan
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 mei 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt vlakbij de bekende musea, maar wel een halfuur stappen van de Magnificent Mile (winkelgebied). De inkomhal en de grand ballroom zijn indrukwekkend. Ik verbleef zelf op de 25ste étage en had in mijn hoekkamer een mooi uitzicht over de stad en het meer. De kamer zelf, hoewel vernieuwd, leek wel wat verouderd. De badkamer was degelijk maar wel verouderd. Ik had toegang tot de executive lounge op de 24ste étage. Deze was handig met gratis alcoholvrije drankjes de hele dag door, maar het ontbijt was niet zo speciaal. Het is ook een beetje chaotisch ingericht. De dame van de Executive Lounge, een oudere afro-amerikaanse mevrouw, was uiterst vriendelijk en verdient alle lof.

Datum van verblijf: mei 2016
Reistype: Reisde alleen
Bedank ftv2015
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kathy H, Manager van Hilton Chicago, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2016
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time to share your comments regarding your recent stay. Please accept my sincere apology for any disappointment you experienced during your stay especially, with your room accommodations. Your experience is not the normal high level of service we provide or are known for.
I hope you had an opportunity to speak to our manager on duty while you were still here regarding your concerns and allowed us the opportunity to correct your issues and to make it right. Our goal is to always provide the best possible service our guests come to expect and deserve.
We appreciate your feedback as it allows us to focus on opportunities for improvements and any necessary retraining.
We look forward to many more years of serving you in the true spirit of hospitality for which Hilton Hotels are known.

Sincerely,
Kathy Heneghan
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 maart 2016

Overweldigend! Geweldig klassiek hotel dicht bij de Loop, het park en de musea. Wel iets uit de buurt van de Magnificent Mile, maar dat mocht de pret niet drukken. Goede pub aanwezig, net als Starbucks. Inchecken is wat anoniem, maar de portiers zijn ge-wel-dig! Bijzonder vriendelijk, gastvrij, proactief informatief en ze kennen alle geheime plekjes van de stad, zoals een geweldige ontbijttent in de buurt.

Datum van verblijf: april 2015
Bedank Michel V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Doris A, Manager van Hilton Chicago, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2016
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time to share your comments regarding your recent stay. It was a pleasure to receive your comments and to learn of your appreciation of our hotel, location and with the quality of service you received from our staff especially, Guest Services. I was pleased to hear you enjoy your stay. It’s always good to hear we are meeting the expectations our guests come to expect and deserve.
We look forward to many more years of serving you in the true spirit of hospitality for which Hilton Hotels are known.

Sincerely,
Kathy Heneghan
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken