“Gezellige bar.”

Eleven City Diner
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 39 van 11.264 Restaurants in Chicago
Keukens: Amerikaans, Diner, Deli
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Buiten zitten, Afhalen
Wijk: Downtown / The Loop
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste avond in Chicago hier gegeten.
Ruime keuze aan oa salades, hamburgers (ook vegetarisch) en sandwiches. Grote porties. Aardige bediening. Gewoon lekker eten.

Datum van bezoek: september 2019

26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top Diner ziet er geweldig uit. Bediening is super vriendelijk. Lekker eten diverzen hamburgers en ontbijt keuzes.

Datum van bezoek: juli 2019
abefrohmanChicago, General Manager van Eleven City Diner, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2019

right on !! Thank you !!!

7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een populair restaurant, dus grote kans dat je even moet wachten om een tafel te krijgen. Wij kregen twee plekken aan de bar; geen probleem, want de host had netjes aan ons gevraagd of we daar geen bezwaar tegen hadden.

Bediening zeer vlot en correct. We kozen voor twee gerechten met gesmolten kaas. Dat was al meer dan voldoende. Een driegangendiner lukt hier écht niet, de porties zijn hiervoor gewoon te groot.

De rekening was met die ene gang en wat drankjes dus ook zeer aangenaam.

Kortom, niet voor niks zo'n populaire diner.

Datum van bezoek: oktober 2018
13 mei 2013 beoordeeld

Ontzettend aardige bediening, leuke muziek, levendige entourage, lekker eten, en heel betaalbaar. Het enige mikpunt is dat de porties soms te groot zijn, maar ja....!

Datum van bezoek: mei 2013
13 mei 2013 beoordeeld

Om de hoek van best Western grant park ligt dit geweldig gezellige restAurant, waar we 3x heerlijk aten, de bediening is fantastisch evenals de sfeer. Het eten is lekker en niet duur. Alles kan, ook. Een portie voor twee personen delen, want het jawel veel wat je krijgt soms!

Datum van bezoek: mei 2013
    • Sfeer

In Eleven City Diner geweest? Deel je ervaringen!