5 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
AutographUS$ 211
ZenHotels.comUS$ 219
Beoordeeld op 16 juni 2017

Kamertip: Any rroom is great
  • Reistype: Reisde voor zaken
Allyson M, Front Office Manager van Hotel EMC2, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2017

Beoordeeld op 16 juni 2017

Beoordeeld op 11 juni 2017

Beoordeeld op 11 juni 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2017
Allyson M, Front Office Manager van Hotel EMC2, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2017

Beoordeeld op 10 oktober 2021 via mobiele applicatie

Kamertip: Asegurense de que si te cobran por un cuarto con vista valga la pena porque te engañan
Datum van verblijf: september 2021
Edgar Navarro, General Manager van Hotel EMC2, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2021