Word beloond met One Key
Algotels
Volledig restitueerbaar voor zo 2 jun.
MasterYaMa
Germantown Hills, Illinois
5,0 van 5 bollen20 jun 2017 beoordeeldvia mobiele applicatie
Reistype: Bezocht met een partner
Gereageerd 29 jun 2017
Master YaMa,

Our team was so happy to read your review about your recent stay with us! Thank you for taking the time to share your experience and I am delighted we exceeded your expectations. Hotel EMC2 features many high teach features and implements art and science in all aspects of the hotel. Next time you return our robot friends, Leo & Cleo, will pay you a visit!

We look forward to your next return to Hotel EMC2.

Allyson Murphy
1.275 - 1.280 van 1.313 beoordelingen
Beoordeeld op 16 juni 2017

Kamertip: Any rroom is great
  • Reistype: Reisde voor zaken
Allyson M, Front Office Manager van Hotel EMC2, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2017

Beoordeeld op 16 juni 2017

Beoordeeld op 11 juni 2017

Beoordeeld op 11 juni 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2017
Allyson M, Front Office Manager van Hotel EMC2, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2017

2 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: mei 2024