eriksiemens
Haarlem, Nederland

Duur, ouderwets maar lekker centraal

4,0 van 5 bollen5 apr 2016 beoordeeldvia mobiele applicatie
Lobby is echt prachtig en de kamers zijn OK, maar het is een erg duur hotel. Uitstekende gym met heel veel apparaten in nieuwstaat. Het hotel is lekker centraal gelegen, vlakbij Millennium Park. Om in de echt restaurantgebieden te komen moet je een taxi nemen hoewel er een paar prima restaurants letterlijk om de hoek van het hotel zijn. Ontbijt is OK, niet bijzonder.
Datum van verblijf: april 2016
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
Word beloond met One Key
  • Booking.com
Meer hotels in Chicago bekijken
Beoordeeld op 10 januari 2016 via mobiele applicatie

Knap op foto, mooie inkom hal, dure kamers. Daarmee vat ik in 3 woorden het Palmer House Hilton samen. Het hotel is dringend aan renovatie toe, heeft vernieuwing nodig qua technologie en de service kan ook beter (vriendelijker & behulpzamer). De upgrade voor 35$ met prachtig zicht en grote kamer stelde ook niet veel voor. De executive lounge was wel leuk in die zin dat je heel de dag snacks (noten en graanrepen) + drank had.

Datum van verblijf: januari 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 september 2015 via mobiele applicatie

Geweldig hotel!! Artdeco!! Kamers zijn gewoon goed. Midden centrum.
Alleen raar dat iedereen vanaf de straat naar boven kan zonder pasje??
In de buurt is het millenium park dat is een must om heen te gaan en gewoon de omgeving is echt Chicago op en top. Een boot tocht op de rivier is ook aan teraden!!

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 29 april 2015

Het hotel zou ik als pompeus en gedateerd beoordelen. De kamers zijn minimaal van luxe. Het hotel heeft wel een prachtige centrale zaal (emperor) Het hotel ligt wel lekker centraal. Je bent snel in het centrum, het station en alle bezienswaardigheden liggen op loopafstand. Schrik niet voor de prijs van een pilsje

Kamertip: let op je hebt kamers en suites
Datum van verblijf: april 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 maart 2015

Uitstekende uitvalsbasis in Chicago Loop voor alle bezienswaardigheden. De kamers zijn wat traditioneel, maar schoon en met goede bedden. Lichte slapers kunnen best een hoge verdieping vragen ivm verkeersgeluiden. Dienstverlening is erg goed met typisch Amerikaanse hulpvaardigheid. Voor prima en goedkoop ontbijt ga ik meestal naar de Corner Bakery om de hoek. Uitstekende fitness voorzieningen! Voor de goedkoopste kamers krijg je ook een relatief kleine kamer. Ik adviseer de King Bed kamers.

Datum van verblijf: maart 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Ishawa S, Manager van Palmer House a Hilton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2015

Dear Jan H

Thank you for your review of your recent visit with us. I am pleased to hear that you loved the location, the room and the fitness center. You also provided some great tips for future guests. Please visit us again should your travels bring you back to Chicago.

Beoordeeld op 8 augustus 2014

Het Palmer House Hilton hotel is een heel mooi hotel midden in de stad Chicago. Alles kun je op loopafstand en met de metro bereiken. Wij hebben er heel veel plezier gehad. Onze kamer was aan de kleine kant, maar het hotel met al haar openbare ruimtes in heel erg mooi. Zie hier mijn volledige verslag: http://miquellisamerikablog.blogspot.nl/2014/08/hotel-palmer-house-hilton-hotel-chicago.html

Datum van verblijf: september 2013