Vandaag geopend: 10:30 - 17:00

Chicago Hop-on Hop-off Tour
1.981 beoordelingen
vanaf US$ 37,00
Beoordeeld op 1 juli 2019 via mobiele applicatie

Art Institute of Chicago is een topmuseum. Zeer uitgebreide collectie, waaronder ook Hollandse meesters. Mooi en met zorg tentoongesteld. Veel informatie. Minimaal van het niveau van ons eigen Rijksmuseum. Entree (standaard volwassene) is 25 dollar. Maar dat is het dubbel en dwars waard!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 20 februari 2019

Wat een entree, wat een mooi en bijzonder gebouw; en uiteraard wat een fantastische collectie; en er is voor elk wat wils; uren of dagen; je kunt er rondzwerven en genieten van de mooiste kunst in allerlei vormen. Een absolute aanrader; nee een must om te bezoeken.

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 8 januari 2019

Een onwijs groot museum wij hadden de Chicago pas gekocht en konden zodoende gratis dit museum in. Er is zoveel te zien dat 1 dag niet genoeg is . Echt een aanrader.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

Dit museum was voor ons een must tijdens ons verblijf in Chicago. Keuzes maken is noodzakelijk want de collectie is zeer veelzijdig. Wij kozen voor de impressionisten, American art en Contemporary Art. Er is zeker voor elk wat wils. Aangename sfeer, vriendelijk personeel. Zeker doen!

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 6 oktober 2018

Zeer groot museum, zeker de moeite om te doen. Verschillende stijlen in verschillende zalen grootte en kleine zalen. Enkele werken van toppers te bezichtigen.

Datum van activiteit: september 2018