Beoordeeld op 29 mei 2018

ik ben er samen met mijn vriendin 15 dagen adult only geweest.

Eten: Zeer goed (onder de indruk).

Kamer: Normaal

Zwembaden: Geweldig. Alleen zonde dat er tijdens ons verblijf aan het zwembad werd gewerkt.

Spa: matig. het ziet er heel mooi uit maar eenmaal daar valt het toch wat tegen. massage was matig. wel heel mooi uitzicht als je in het bubbelbad zit daar.

Personeel: Vriendelijk.

Pinnen: Dit kan alleen met Visa. er wordt nergens Mastercard of bankbetaalpassen geaccepteerd. ook niet in het hotel zelf of bij de balie.

Zonne bedden: zijn er genoeg. alleen op het adult only gedeelten moet je wel voor 9 uur een bedje bemachtigen anders zijn ze bezet.

Bar: Alle tappunten zijn snel en vriendelijk. alleen de bar bij de receptie is traag en minder vriendelijk. ( de bar bij adult only is absoluut de uitblinker ).

Toiletten: Er zijn er weinig maar wel schoon.

Shows: waren gemiddeld. duren tot 22:30 ongeveer.

karaokebar: gezellig en groot,

Disco: ziet er mooi uit en groot.

verder:

24/7 bewaking bij het adult only gedeelte

om het hotel is echt niets. kale vlakte.

er lopen tamme katten overal rond. ( heel leuk )

de winkels in het hotel zijn bloed duur bijv: 1 bus pringels €6

verder een heel mooi verblijf gehad. zeker een aanrader!

Kamertip: Vraag om kamer met zeezicht
Beoordeeld op 28 mei 2018

Fantastisch resort, zeer uitgebreid buffet voor alle maaltijden en vooral de all all-in.
Nu in het laag seizoen meer als genoeg plaats aan de zwembaden.
Ook zeer verzorgd en zuiver.
Vriendelijk personeel en goed opvang door TUI personeel.
Ook de uitstappen zijn de moeite waard. Zoals het onvergetelijke walvis-spotten, 2 stuks gezien.
Kleine opmerking: betere "wegwijzers" plaatsen.

Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Boa Vista, Kaapverdië. Dit hotel is een regelrechte aanrader! Heerlijk eten, erg vriendelijk personeel. Kamers worden erg goed schoongehouden. Een heerlijk privé zandstrand bij het hotel met meer dan genoeg strandbedjes. Mooie zwembaden bij het complex, al met al een echte aanrader voor iedereen die een heerlijke relax vakantie wil!

Beoordeeld op 15 mei 2018

kamers zijn echt aan renovatie toe werkzaamheden aan drie zwembaden tegelijk met maar liefst 8 elektrische hamers (kengo)
tegelijk werd voor onze hotel kamer gewerkt met hamers en slijpmachines
klacht ingediend bij TUI maar die geven niet thuis
diverse restaurants gesloten kamers oppervlakkig schoon bij betreden nog troep van vorige mensen aangetroffen
restaurant goed maar absoluut geen 5 sterren net 3 sterren
verder is er op dit eiland helemaal niks te doen
hotel op zich is mooi en vriendelijk personeel
wil je dit jaar nog gaan doe het niet de renovatie duurt nog lang

Kamertip: vraag een kamer in de 3000 nummers deze gerestaureert en redelijk groot schoon zijn ze allemaal niet
Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf gehad op Boa Vista! Perfect klimaat, goed hotel, schoon en eten prima. Ontbijt uitstekend, lunch en diner vaak zelfde (goede) producten zoals saladebar, diverse soorten pasta, frites en pizza maar ook dagelijks variatie in vlees, curry’s en verse groenten. Voor onze kinderen van 5 en 6 was er ook genoeg keuze! Strand prachtig. Suite met extra slaapkamer was erg fijn. Eilandtour is aan te raden, dan heb je ook een idee waar je hebt verbleven :) Boek m bij SolaCyber, lief Nederlands gezin wat betrokken is bij de bevolking van Boa Vista en die je allerlei weetjes over het eiland kunnen vertellen. Woestijn, Sal Rei, Rabil, moeite waard om te bezoeken en je onderweg in een open 4x4 te verwonderen over het bijzondere landschap!