Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Inclusief ontbijt
Hotels.com
Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Inclusief ontbijt
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor za 30 mrt.
Beoordeeld op 6 februari 2017

Vorig jaar waren we reeds in dit hotel. Toen hadden we in het begin enkele problemen omdat ik glutenvrij moest eten. Door bemiddeling van de directie (en meer bepaald een Belgische onderdirecteur) was alles na enkele dagen geregeld. Maar nu was het van de eerste dag genieten van alles! Lekker eten en drinken, een heerlijk resort met voor ieder wat wils qua animatie. Je kan er urenlang langs het strand wandelen. De winkeltjes in het resort zijn leuk aan betaalbare prijzen!Voor een lui-lekker-vakantie is dit de top.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 5 februari 2017 via mobiele applicatie

Super hotel, super eten, mooie kamer!
Vriendelijk personeel!
Nog meer..........het was gewoon super leuk!
Prachtig strand! Jammer dat handdoekje leggen bij veel gasten aan het zwembad nog steeds een gewilde bezigheid is.
Oke 1 handdoek....... maar als je 4 bedden in de zon en 4 uit de zon de hele dag bezet houdt...........dt

Beoordeeld op 2 februari 2017 via mobiele applicatie

Wat een geweldig hotel. Wij zaten in gebouw 9 op de tweede verdieping met uitzicht op het strand en het zwembad. Dit was een nieuw deel van het hotel. Prachtige kamer met heerlijk bed. Eten was heerlijk en veel variatie. We hebben gebruik gemaakt van drie van de vier themarestaurants, vooral in het Kaapverdische restaurant boa vista hebben we heerlijk vis gegeten. Personeel,is zeer vriendelijk. Wij kunnen niets bedenken wat ons niet bevallen is. Ik betreur dan ook de negatieve reacties op bv het eten, natuurlijk bestaat een buffet vaak uit iedere dag een aantal menukeuzes die hetzelfde zijn, dat is nu eenmaal als je al inclusief boekt. Ik was super tevreden en zou zeker weer een keer terug willen

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 27 januari 2017

voor de tweede keer in dit hotel geweest kan alleen maar zeggen TOPPIE mensen heel erg vriendelijk kamer heel goed zaten in het adult gedeelte volgend jaar zeer zeker terug ja er staat wind maar dat is bekend en dan de rode vlag is ook bekend en dan nog sommige mensen de zee in moet je gewoon niet doen

Datum van verblijf: januari 2017
Bedank martin en marij... k
Beoordeeld op 25 januari 2017 via mobiele applicatie

Prachtig resort met alles op en aan...leuk personeel en het eten was heerlijk nette kamer ...al bij al...prima vakantiebestemming we vonden het GEWELDIG heerlijke coctails goede hygiëne maar buiten het resort is er weinig te doen..de stranden daar in tegen zijn fenomenaal...prachtig blauw en lijkt een plaatje van een bounty eiland 😀😀😀 zou graag nog terug gaan..perfecte winterbestemming met gemiddeld 26 graden

Reistype: Reisde met vrienden