Le Roptai(Ave et Auffe)
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer warme ontvangst door de gastvrouw én in het nederlands. Goede tips voor verkenning van de streek. Basic kamer maar proper en alles aanwezig wat nodig is. Authentieke sfeer in hotel. Exact wat ik verwacht voor weekendje ardennen. Avondeten was ook heerlijk en ook bij het ontbijt ontbrak ons niets. Ideale setting om te ontspannen en weg te zijn uit de drukte en de moderne stressy tijden. Je voelt dat de uitbaters met hart en ziel dit hotel uitbaten. Wij hebben genoten en komen zeker terug.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
13 november 2017 beoordeeld

Ik bevestig de beoordeling van mijn voorganger, gedateerd hotel. Stof en spinnenwebben in heel het hotel, bestek vuil, koffiekan ontbijt smerig, kamer nr 10 nog steeds vuil en stoffig. Dit hotel heeft dringend een renovatie en kuisbeurt nodig. We hebben gebruik gemaakt van een Flair bon voor één overnachting in junior suite). Eigenaar wou enkel half-pension boeken met smoes van 4 gangen wildmenu 48 euro/pp: Prijs /kwaliteit niet goed, hebben heel veel geld betaald voor een teleurstellend verblijf. Dit hotel heeft ons WE in de Ardennen verpest !

Verbleef: november 2017
13 november 2017 beoordeeld

Geboekt met flairbon. Bij boeking werden we echter verplicht een 4-gangen menu te nemen....
Buiten een goede ontvangst van de gastvrouw kan ik echt niets goed bedenken.
Het hotel straalt inderdaad authenticiteit uit maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Authenticiteit is iets helemaal anders dan hygiene . Dat liet écht te wensen over.
Om nog maar niet te spreken over de staat van onze wc en badkamer...
Spinnenwebben, stof, afgebroken wc-rol houder, vochtplekken plafond en schouw. Buizen die over deuren lopen zonder de moeite te doen om ze weg te werken. De grote halkast in onze "junior-suite" moest je ook niet aanraken want anders vielen de deuren gewoon eruit. Ze stonden er gewoon los tegen gezet.
Het bestek was ronduit vies. Het eten was alles behalve lekker. Het was volgens mijn bescheiden mening meermaals opgewarmd en de fazant was keihard.
De rijst (?) ofwel helemaal door de blender gedaan ofwel mss voorgekauwd? Wie zal het zeggen maar het smaakte naar niks en was vies.
Het ontbijt was vrij uitgebreid maar idd niet kijken naar het vieze melkpotje, de degoutante koffiepotten en weerom het vuile bestek.
We dachten op een gegeven moment dat we deel uitmaakten van "candid camera" met als titel hoe ver kan een mens bedrogen worden zonder te reageren....
Dit zou zelfs uit het aanbod van Flair en alle andere bonnen moeten verwijderd worden.
En 3 sterren???? Komaan zeg!

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
31 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hotel van de jaren zestig. Het meubilair ook. Vol en vol prullen, brocante en rommel, wat echt niet meer van deze tijd is. Stof en spinnenwebben in heel het hotel. Badkamer met beschimmeld plafond. Vensters met verrotte ramen. Bed van voor de oorlog-denken wij. Gewoon een versleten boel. Ontbijt alleen kaas,hesp en confituur. De eieren waren op en het spek werd bijgebracht om 8.45 uur, netals wij al gegeten hadden. Mensen die al ooit elders op hotel zijn geweest, worden ziek als ze hier enkele dagen moesten verblijven. Echte afrader!!!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
13 september 2017 beoordeeld

Heel goede ontvangst met uitleg over activiteiten in de streek (kaart overlopen van de streek).
Goed bed.
Het eten was FANTASTISCH, elke avond eten als in een sterrenrestaurant!
Heel goede ligging, dicht bij veel activiteiten, wandelingen en de grotten van Han

Kleine knusse kamer die wel wat verouderd is. De kamer die wij hadden was echt basiscomfort, mocht iets meer zijn. Wifi is 8 euro/24 uur, dit is wat aan de dure kant.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner