Auberge Saint-Martin(Vresse-sur-Semois)
  • Gratis parkeren
Le Charme de la Semois(Vresse-sur-Semois)
B&B Del Campo(Vresse-sur-Semois)
Le Nid Doux(Chairiere)
Hotel des Roches(Vresse-sur-Semois)
J-Club De Knapzak(Vresse-sur-Semois)
Klaske State(Vresse-sur-Semois)
6 september 2017 beoordeeld

Heel rustig gelegen, aan stromend beekje
Kamer en badkamer ok
Eten heel goed
Bar lounge terras
Wel niet zo goedkoop voor drank
Vroegen veel voor een kamer tot prijs op internet sites kon getoond worden die veel lager lag en dan die gekregen
Niet zo fair dus

Kamertip: Als je graag stromend water hoort kamer aan beek vragen prijs op internet checken eerst en die vragen anders betaal je veel meer
  • Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
13 augustus 2017 beoordeeld

Kamers zijn vrij klein, maar dit keer een kamer in de "kelder" gekregen, direct aan het snel stromende beekje. Deze kamers zijn wat groter. Badkamer is verouderd maar wel schoon. De trappisten biertjes zijn prijzig en in NL voordeliger! Restaurant is redelijk, hoewel nimmer zo een slechte carpaccio gegeten: weinig vlees zonder smaak , met heel veel sla, tomaat, radijs etc., en mozarella kaas. In Alle zijn betere restaurants met dezelfde keuzemenu prijs. Relatief dure wijnen. WiFi alleen in de bar en restaurant. Prima ontbijt en goede lunch pakketten.

Kamertip: ruimere, rustige kamer in de kelder met uitzicht op het beekje
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
7 augustus 2017 beoordeeld

Slachtoffer van homonymie, handig toegepast door de mensen van de mooie woning van Mr.Résimont. Op een vrijdagavond reserveer ik een kamer voor de volgende dag. Heb mij vergist en annuleer 2u later deze reservatie.
Annulatie wordt geweigerd en overnachting wordt aangerekend onder het voorwendsel dat "een annulatie minstens 48u vooraf moet gebeuren"...wat in dit geval onmogelijk is !!!
Indien alles hier navenant verloopt, kan men beter wegblijven van deze behalve begripvolle hotelier.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel met een lekkere keuken. Mooi gerenoveerd en zeer vriendelijk personeel. We hebben genoten met ons gezin van de gastvrijheid en toffe kayak-en mountainbiketocht gedaan. Kortom: leuke uitstap in eigen land voor 2 á 3 dagen!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit geval alleen een review van het restaurant, aangezien we niet in het hotel verbleven. Uitstekende gerechten, vriendelijk personeel en goede service. De locatie is erg mooi, en een prachtig terras.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner