“Te duur”
Beoordeling van L'escale

L'escale
Geclassificeerd als nr. 32 van 39 Restaurants in Port Grimaud
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Aardig restaurantje met een eenvoudige kaart. Wat vlees, vis, pasta en burgers. We kozen dag menu, steak tartaar, salade Caesar en inktvis. De porties waren erg klein en er zat niet iets van friet of salade bij. Ook de ceasar salade met kip was heel klein, droge kip met een kattenhaar in de salade.
De rekening was prijzig. Kortom geen aanrader.

Datum van bezoek: juni 2021

2 weken geleden beoordeeld

gisteren beoordeeld

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

2 weken geleden beoordeeld

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die L'escale bekeken, bekeken ook

Port Grimaud, Grimaud
Port Grimaud, Grimaud

In L'escale geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.