“Mooie zaak, Lekker eten!”
Beoordeling van De Kongo

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
De Kongo
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 Restaurants in Merksplas
31 mei 2018 beoordeeld

Niet al te vriendelijke bediening, wel snelle service en men werkt met verse producten en je gaat niet met honger buiten, was een ruime portie dat je krijgt.

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke plaats met een aantrekkelijke kaart . Niet te duur maar de porties aan de kleine kant. Productkennis laat ook een beetje te wensen over. Maar al bij al een leuke plaats

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden nog even een maaltijd eten vooraleer we naar kameraden gingen. Mijn varkenshaasje saté was lekker, beetje te hard gebakken want hij was niet rosé, maar de portie was goed. Mijn vriend had een visschotel besteld. Toen ze het brachten hadden we ineens door dat hij er nooit genoeg mee gegeten ging hebben. Leek eerder op voorgerecht. 1 scampi, klein stukje zalm en klein stukje kabeljauw. Terwijl dit gerecht meer kost als het varkenshaasje. Na het eten zijn we nog een pizza gaan halen (en dat kan niet de bedoeling zijn). De bediening was zeker in orde en de presentatie ook. Wel jammer dat toen we het meldde dat het veel te weinig was er niks van voorstel werd gedaan om nog iets te brengen ofzo.. al was het maar extra brood. Zaak is wel heel mooi ingericht. We zouden het zeker nog een kans willen geven maar geen vispannetje meer.

29 maart 2018 beoordeeld

Eten kan er door maar niet wauww, maar de bediening is minimaal
Onvriendelijk,brutaal ,niet klantvriendelijk ,ze zien je letterlijk de zaak buiten
Ik kom er nooit meer ....

5 september 2017 beoordeeld

Een aangenaam kader, vlotte en vriendelijke bediening en schappelijke prijzen. een aanrader voor wie even pauzeert in Merksplas!

Reizigers die De Kongo bekeken, bekeken ook

Merksplas, Antwerpen

In De Kongo geweest? Deel je ervaringen!