“Niet bijzonder”
Beoordeling van De Comme

De Comme
Geclassificeerd als nr. 9 van 18 Restaurants in Malle
31 mei 2018 beoordeeld

Eten is duidelijk niet vers. De ijscoupes zijn wel zeer verzorgd en het terras is leuk om te zitten, maar de hoofdgerechten zijn zeer duidelijk niet vers. We hadden een salade met stukjes vis (zalm, heilbot,...). Kwam zo uit de ijskast, alle stukken plakte aan elkaar waardoor ook alles naar elkaar smaakte. Voor die prijs zijn er veel betere restaurants in de buurt.

11 mei 2018 beoordeeld

zeer lekker eten en drinken ,schoon uitzicht op het terras en bijzonder vriendelijk en goedgeluimd personeel.erg smaakvol ingericht ,

29 december 2017 beoordeeld

Bistro/restaurant, de moeite waarde. Zeer lekker eten. Op de kaart staan ook oude lekkere recepten. Vriendelijke bediening. Op een donderdagmiddag zat het restaurant vol. Iedereen wil er zijn.

20 december 2017 beoordeeld

Goed voor een lunch, salade, seizoensmaaltijd, diner etc... Het grote struikelpunt voor ons is dat ze geen steak serveren. Allerlei warme schotels maar geen steak.... want : “de ene wil zijn steak zus gebakken en de andere zo ... dat is niet te doen voor de keuken...” Tja, ik dacht dat cuisson van vlees basis was in de koksopleiding ... Maar wat ze wèl serveren imo wel oké...

19 september 2017 beoordeeld

Ideaal om met de familie eens licht uit te gaan eten, prijs kwaliteit zeker in orde.
Kind vriendelijk.

Reizigers die De Comme bekeken, bekeken ook

In De Comme geweest? Deel je ervaringen!