“Lekker gegeten!”

De Kleinen Bistro
Geclassificeerd als nr. 1 van 18 Restaurants in Malle
Keukens: Belgisch, Frans
1 juni 2018 beoordeeld

We bezochten dit restaurant in het kader van de 'Restaurantweek' en opteerden voor het drie gangen lunchmenu. Bij het aperitief kregen we twee smakelijke amuusjes: een soepje en pulled pork. Het voorgerecht bestond uit twee uit de kluiten gewassen asperges met een overheerlijke saus van tierentynmosterd. Het hoofdgerecht was kip met peulvruchten en geroosterde look. Dit kon ons niet echt overtuigen. Het nagerecht was een schot in de roos: aardbeien met panna cotta violet en boekweit. Bij de koffie hoorden huisgemaakte versnaperingen. We kozen voor aangepaste wijnen. Ze werden rijkelijk geschonken en we vonden ze heerlijk. Alleen de dessertwijn was naar ons aanvoelen eerder vlak en geen voltreffer.
De bediening was vriendelijk en ongedwongen. We zijn dus tevreden klanten!
Eén opmerking: op het document van 'Restaurantweek' staat:
Dit restaurant behoort tot de Top 100. Restaurants die tot de Top 100 behoren vragen € 33 voor een 3-gangendiner en € 28 voor een 3-gangenlunch.
U heeft aangegeven op de hoogte te zijn dat het restaurant het diner menu a € 29,50 zal serveren tijdens de lunch.
Toch dienden we 33 euro te betalen: zeker niet te veel, maar niet conform aan wat aangegeven werd. Jammer!!! De gastvrouw beloofde de organisatoren hieromtrent te contacteren.

22 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk restaurant, de chef tovert echt meesterwerkjes op het bord en de eigenares/dienster is altijd vriendelijk en correct. De kaart is bescheiden maar volledig. Als nagerecht zeker de kaastafel bestellen met heerlijk chutney! Ik ben fan!

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben er heerlijk gegeten. Het aperitief was zeer aangenaam op het vernieuwde terras. De bediening was subliem. Dit alles voor een aanvaardbare prijs.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als ik lekker willen eten, en zeker wil zijn dat kwaliteit gegarandeerd is, dan ga ik keer op keer terug naar DKB. Het koppel dat deze zaak runt is zeer gemotiveerd en jaagt duidelijk hun droom na. Ze blijven niet bij de pakken zitten en komen altijd met vernieuwde en verassende menu’s naar buiten!

16 maart 2018 beoordeeld

Ons bezoek viel op een maandagavond, er waren een 12-tal bezoekers in het restaurant. We werden goed en vriendelijk onthaald door de gastvrouw en mochten onze tafel uitkiezen. Modern interieur, erg gezellig, mooi en keurig gedekte tafels. Mijn partner en ik kozen voor het gastronomisch menu van 5 gangen. Stuk voor stuk erg mooi ogende en verzorgde bordjes, soms verrassende combinaties, maar de smaken zaten telkens goed. UItschieter was het voorgerechtje met buikspek. MIjn partner (wijnkenner) ging voor de aangepaste wijnen en was erg tevreden over de wijnkeuzes. Bovendien was de gastvrouw erg gul met de wijn. Zowel de gastvrouw als zaaldame gaven goede uitleg bij de wijnen en gerechten, waren constant aanwezig behalve naar het einde van de avond toe. Spijtig dat de chef niet even de moeite nam om ons goeiedag te komen zeggen.
Al bij al prijs/kwaliteit prima in verhouding, toch waren we een beetje geschrokken van het supplement hopscheutjes om het voorgerecht met buikspek te 'pimpen'. Een extraatje van 12 euro pp!

Reizigers die De Kleinen Bistro bekeken, bekeken ook

In De Kleinen Bistro geweest? Deel je ervaringen!