“In een gezellig huisje, staat een AGA fornuisje !”
Beoordeling van Tine's stoof

Tine's stoof
Geclassificeerd als nr. 6 van 18 Restaurants in Malle
Keukens: Belgisch, Europees
31 mei 2018 beoordeeld

Gisteren met vrienden heerlijk en gezellig geluncht bij Tine's Stoof. Ook al zijn er telkens maar 3 keuzes in voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, toch is het voldoende gevarieerd. Handig is dat je toch steeds thuis al kan kijken op de site wat de kaart deze week biedt. Ruime porties, prima huiswijn! Aan te bevelen!

8 januari 2018 beoordeeld

Lekker eten met een wekelijks wisselend menuutje in een omgeving die bijzonder gezellig is. Tine maakt alles ter plaatste klaar op haar Aga fornuis in het restaurant. Aanrader!

18 juni 2017 beoordeeld

Toen ik in het gebouw binnentreed kreeg ik een familiaal gevoel langs mijn rug.
Het was er lekker warm dus zeker een aanrader voor de winter.
De bediening was zeer vriendelijk .
En meest van allemaal was het concept .
Er was geen kaart maar wel een uitgebreide uitleg ,grote krijtborden voor de lekkere gerechten.
Zeker voor herhaling vatbaar.

18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk eens waar voor ons geld. Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening. Hun nieuwe bier Tornado smaakt naar meer.

17 april 2017 beoordeeld

Nadat we een aantal keren tevergeefs wilden reserveren, konden we afgelopen weekend eindelijk een plaatsje bemachtigen bij Tine's Stoof. De mooie gevel van het restaurantje ziet er heel uitnodigend uit. Binnen staat de stoof centraal, zoals te verwachten, maar verder is er niet echt veel aan gezelligheid en sfeer toegevoegd. Het concept bestaat hier al jaren maar is ook heel hedendaags. De bediening door het koppel is vriendelijk, zonder meer. We verwachtten pure Belgische keuken, maar kregen flauwe fantasieloze gerechten voorgeschoteld. De wortelsoep was flauw, het vlees was ronduit taai, de champignons met look waren puur waterzakken, de saus was echt smakeloos. Heel erg zonde en niet echt voor herhaling vatbaar.

Reizigers die Tine's stoof bekeken, bekeken ook

In Tine's stoof geweest? Deel je ervaringen!