“Lekker eten maar veel te druk”
Beoordeling van Tiw Thai

Tiw Thai
Geclassificeerd als nr. 3 van 10 Restaurants in Laakdal
1 juni 2018 beoordeeld

Wij gingen hier eten op een zaterdagavond. Toen we binnenkwamen, werden we overvallen door het lawaai. De hele zaak zat afgeladen vol. Tafeltjes staan erg dicht bij mekaar zodat je alle gesprekken rondom je kan volgen. Echt niet gezellig om daar met twee te gaan eten, een gesprek was niet mogelijk.
Jammer, want het eten was heel erg lekker, de bediening best wel vriendelijk, al werd onze wijn wel vergeten.
Misschien gaan we op een rustiger moment nog eens terug.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en snelle bediening degelijke aanduidingen op de menukaart voor de spicy gerechten. Een aanrader

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met drie vrouwen snel komen lunchen maar Ooh zo lekker . Scampi rode curry top gerechtje ! De rest ook zeer aan te raden zelfs de noudles waren tot in de puntjes afgewerkt met crush v pinda nootjes en pijpajuintjes, Vlaamse vriendelijke ober wel een Thaise kok in de keuken en dat merk heel goed! Alles precies zoals een ex vakantie ganger v Thailand zou wensen! Top dus!

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de collega’s hier naartoe gegaan en echt super lekker gegeten. Echt de moeite om eens naartoe gegaan!!

18 februari 2018 beoordeeld

Na mijn bezoekje aan Thailand, wist ik het: dit was voor mij echt de beste keuken die al geproefd had en dit ging ik ook verwachten van het dineetje bij Tiw Thai maar niets was minder waar. De soep was water met wat groentjes in, het hoofdgerecht leek wel een 'plat chinees' gerecht zonder enige pit en het nagerecht: drie kitcherige onsmakelijke vol kleurstof uitziende ijsbollen..Nee dank je, voor 50 euro per persoon wil ik wel echt iets anders dan dit wat ik als amateurke, heel gemakkelijk uit mijn hoed kan toveren in mijn keuken. Helaas want het zou in deze streek echt een hit kunnen zijn...

Reizigers die Tiw Thai bekeken, bekeken ook

Tessenderlo, Limburg Province

In Tiw Thai geweest? Deel je ervaringen!