“Leuke sfeer, fijn bediend en lekker eten!”
Beoordeling van W44

W44
Geclassificeerd als nr. 28 van 32 Restaurants in Schilde
1 juni 2018 beoordeeld

Na enkele keren al te komen eten ben ik zeer tevreden over het geheel! Ondanks ze nog in opstartfase zijn en nog minieme foutjes maken doen ze het zeer goed! Ze hebben een gezellige sfeer gecreëerd in een strak gemeenschapscentrum wat toch een geslaagde prestatie is! Met de grote parking voor de deur ook zeer makkelijk bereikbaar en met goei weer heeft het terras heel de dag zon! Wij komen terug!

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig met dit weer groot terras
Perfect voor lunch of avondmaal.
Maar ook zoals nu voor 16 uurtje of lekker koffietje te gaan drinken.
Het is juist aan het nieuwe dienstencentrum dus veel parking voor fietsen en auto's.
En allemaal aan een schappelijke prijs.

2 mei 2018 beoordeeld

Wij belandden in dit mooie pand na een bezoek aan de kermis. Mogelijks een foute keuze want het was verschrikkelijk druk en daardoor liet de bediening mogelijks wat te wensen over. Het duurde lang voor de bestelling van onze drankjes werd opgenomen door de onvriendelijke dienster, die keerde dan terug met de rekening terwijl wij nog iets te eten wilden bestellen. We kozen voor verschillende fingerfoods die werden verkocht aan de prijs van volwaardige gerechten. We moesten erg lang wachten op 6 toastjes belegd met tomaatjes en gerookte zalm, 2 schelletjes gerookte ham, paar schijfjes chorizo en mortadella en een potje humus die zeker niet met kikkererwten bereid was en betaalden daarvoor veel teveel geld. Hier zou ik enkel nog komen om iets te drinken.

15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is en blijft een andere sfeer als je hier binnenstapt of je stapt een restaurant binnen dat los staat van een cultuurcentrum. Ze hebben het hier wel zo gezellig mogelijk ingericht en ook hebben ze toffe tafels/stoelen en leuke accenten. De bediening is vlot en vriendelijk. Spijtig genoeg hadden ze me verkeerd verstaan bij het bestellen en kwam er een fout gerecht door. Daardoor was mijn partner zijn eten al op alvorens mijn juiste gerecht kwam. Hij had de suggestie ravioli en daar was niets op aan te merken. Zeer lekker. Ik had de caesar salade .. super malse sappige kip , alleen spijtig dat het meer mayonaise was onder de salade (en veel te veel) dan de echte caesar dressing. We kregen een drankje van het huis aangeboden voor de foute bestelling. Zeer correct.

Reizigers die W44 bekeken, bekeken ook

In W44 geweest? Deel je ervaringen!