“Zeer lekker en vriendelijk”
Beoordeling van Di Stephano

Di Stephano
Geclassificeerd als nr. 4 van 36 Restaurants in Schilde
14 september 2019 beoordeeld

Nadat we weer eens in het drinkgedeelte werden gezet in een bistro even verderop ondanks andere uitdrukkelijke reservatie op goed geluk hier binnengestapt. Zeer vriendelijk ontvangen en bediend. De meesten hebben een filet gegeten die super mals en lekker was. De bistro os een klant kwijt en hier heeft men een klant gewonnen. Zeker terug

Datum van bezoek: september 2019

9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zochten in Schilde een restaurant op zondagmiddag, en keuze was beperkt maar troffen roos! Mooi kader, vriendelijk ontvangen, charmante gastvrouw met de juiste toets, correcte verhouding tussen flexibel en standing, mooie kaart, en... het eten!!! Origineel en met persoonlijke accenten, smaakvol. Goede presentatie, lekkere wijn..... Etc.

De verrassing was zo totaal dat ik meteen geboekt hebt voor een volgende keer, met andere gezinsleden.

Aanrader.

Datum van bezoek: september 2019
13 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker Italiaans eten met vriendelijke bediening. Zalig buitenterras maar ook binnen goed vertoeven.

Datum van bezoek: juli 2019
30 juni 2019 beoordeeld

Al een paar keer komen eten en meestal nemen we dan de fondue. Altijd heel correct. Recent ontdekten we echter de uithaal en sindsdien hebben we reeds meerdere keren de Thai Fondue uitgehaald. Heerlijk!

Datum van bezoek: april 2019
30 mei 2019 beoordeeld

Vrienden van ons hadden hier al gegeten en vroegen ons of we niet een keertje meegingen...
Wij hebben er geen spijt van, wij hebben kunnen genieten van heerlijke gerechten! De verse pasta is grandioos.
Vriendelijke ontvangst en bediening van zowel de gastvrouw als de garçon.
Een zaak met een plus...de moeite om nog eens terug te komen...

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Di Stephano bekeken, bekeken ook

In Di Stephano geweest? Deel je ervaringen!