“de gemiste kans.. ?!”

Blue'zt
Geclassificeerd als nr. 3 van 7 Restaurants in Hove
Keukens: Frans
1 juni 2018 beoordeeld

Omwille van de ligging bezochten we (2 vriendinnen-) vrij frequent dit restaurant.
Maar hoewel de gerechten doorgaans verzorgd en lekker zijn.. de bediening is zeer onaangenaam, en dringend aan een vriendelijkheids-training toe.
We spreken er nu niet meer af - het is gewoon niet leuk;
er zijn andere plaatsen waar je wél vriendelijk bediend wordt.
Zulk onvriendelijk personeel ! er kanzelfs geen glimlachje af

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn vertoeven op het terrasje vooraan. Het lawaai van de grote baan is hoor je bijna niet
Snelle en vriendelijke bediening
Lekkere suggesties

1 april 2018 beoordeeld

voor de 3e keer op enkele maanden en weer, op alle vlakken, een schot in de roos !
ontvangst, bediening, het eten, gewoon alles top !

15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker, de bediening correct maar niet hartelijk. We meldden bij aankomst dat mijn echtgenote suikerziekte had en of dat ze daar rekening mee konden houden. Er werd direct op gereageerd dat het druk was en dat daar geen tijd voor was. En inderdaad, de zoete saus lag op in plaats van naast het vlees en het nagerecht was één en al suiker. De opmerking bij het nagerecht was: " ja, in alles zit suiker hé". In 2018 moet een restaurant voorzien zijn voor opvang van suikerzieken, ook voor mensen met lactose- of gluten-intolerantie. Men betaalt uiteindelijk toch een hele som (69 € pp) . Jammer.

23 december 2017 beoordeeld

heerlijk gegeten, prima ontvangst, super vriendelijk personeel ! wou dochter die met haar gezinnetje overkwam van canada eens verrassen en is 100% gelukt ! was onze 1e keer daar maar zeker niet de laatste keer !

Reizigers die Blue'zt bekeken, bekeken ook

Mortsel, Antwerpen

In Blue'zt geweest? Deel je ervaringen!