“Lekker voor een goede prijs”
Beoordeling van 'T Polderhius

'T Polderhius
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Restaurants in Moerbeke
31 mei 2018 beoordeeld

Ligging op den buiten,leuk terras,vriendelijk bediening.paling op verschillende manieren.
Gebakken paling geweten,zeker voldoende met verse frietjes.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een eerste slechte ervaring was het tijd voor herkansing. We gingen iets drinken tijdens fietstocht.
Dit is geen zaak om rustig iets te drinken. Personeel loopt ongecoördineerd rond. Al de diensters kwamen langs , we kregen de vraag of het gesmaakt had. ( restanten van vorige klanten stonden nog op tafel ) …
Afrekenen is ook al niet simpel , dit moet in de zaak gebeuren bij een persoon. We stonden er al even en toen kregen we de vraag wie ons bestelde. Ik zei dan maar ‘ iedereen ‘ waarop ik de zeer klantvriendelijke en onbeschofte opmerking kreeg dat het geen klassezaak is !!!
Een klassezaak hoeft niet wel een nette zaak ( weg naar fietsrekken lag bezaaid met piepschuim , toiletruimte … ).
Twee keer en nooit meer !

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was heel lekker, alles heel vers. Vriendelijke bediening . Echt een leuke , lekkere avond. Hier kom ik snel terug.

4 februari 2018 beoordeeld

Lekker gegeten, vispannetje. Was voldoende en goed van smaak maar bij een vol restaurant hebben deze mensen toch moeite om alles goed te organiseren !

Na een half uur gewacht te hebben op het dessert, eens gaan vragen en dan zeggen ze dat ze het zeker niet vergeten zijn... nadien nog een kwartier moeten wachten en dan waren ze daar........

De speeltuin achteraan is wel een uitkomst voor wie jonge kinderen mee heeft.

22 januari 2018 beoordeeld

in een mooi landschap genieten van heerlijke met vakmanschap bereide gerechten , een echte aanrader .
mooi terras en binnen zeer gezellig , super vriendelijk personeel en kindvriendelijk

Reizigers die 'T Polderhius bekeken, bekeken ook

Moerbeke, Oost-Vlaanderen

In 'T Polderhius geweest? Deel je ervaringen!