“Applaus voor de service.”
Beoordeling van Wase Golf

Wase Golf
Geclassificeerd als nr. 5 van 8 Restaurants in Sint-Gillis-Waas
30 mei 2018 beoordeeld

We (5 vrienden) kozen deze week de Wase Golf Brasserie uit om iets te gaan eten. Het is een van de weinige eetgelegenheden in de buurt die dinsdag open is. Het onthaal was vriendelijke en spontaan. Er waren nog enkele tafels bezet en de sympathieke jongedame achter het buffet was constant in de weer. We konden plaatsnemen aan de ronde tafel en kregen snel de menu- en drankenkaarten. Daarop alle brasserie klassiekers en een interessant aanbod van wijnen. We bestelden een aperitief, en kozen vervolgens voor vol-au-vent (17 €) en steak tartare (23 €), begeleid door rode en witte huiswijn (19 €/fles). Alles was zeer lekker. Als afsluiter namen we allen nog een coupe Wase Golf. De service was ook uitstekend.
Dit was een zeer leuke kennismaking en dus voor herhaling vatbaar.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een fietstocht hier gestopt met een groep van 8. Zeer vlotte en vriendelijke bediening en het eten is allemaal mooi gepresenteerd en lekker. Kaart is de betere brasserie (stoofvlees, scampi’s, steak...) Mooi interieur en buiten onder het grote afdak is het aangenaam vertoeven. Lekkere huiswijn (rood) Uiteraard kan je hier ook golfen Aanrader.

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de week iets kleins gaan eten met het gezin. Zeer vriendelijke bediening. Vrij beperkte maar correcte kaart met voor ieder wat wils. Vlees en vis waren van onberispelijke kwaliteit. Huiswijn ook meer dan correct. Een aanrader hier in de buurt.

Reizigers die Wase Golf bekeken, bekeken ook

Stekene, Oost-Vlaanderen

Stekene, Oost-Vlaanderen
Sint-Gillis-Waas, Oost-Vlaanderen

In Wase Golf geweest? Deel je ervaringen!