Beoordeeld op 15 februari 2016 via mobiele applicatie

Een immens groot opgezet hotel op een enorme lap grond. In februari is er weinig te beleven. Restaurants, bars en pub zijn gewoon geopend, maar omdat het zo groot is opgezet komt het extra verlaten over wanneer er weinig gasten zijn of geen congressen gaande zijn.
Kamer was prima, ruim, schoon en comfortabel.

Datum van verblijf: februari 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 september 2015

Enorm gastvrije ontvangst, prima kamer met prachtig uitzicht op de golfbaan, heerlijke bedden en zeer schoon. Heerlijk gegeten en het ontbijt was het meest uitgebreide dat ik ooit in een hotel heb gehad.

Kamertip: Ik kan alleen maar oordelen over de kamer die wij hadden. Uitzicht op de golfbaan
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 3 november 2014

Goede wijn behoeft geen krans, prima wijngaarden en gelijke wijn. Redelijk betaalbaar en eeen klein Golfers paradijs met twee eigen banen van het hotel en toegang tot een prive baan die werkelijk echt subliem is onderhouden en maximaal 200 leden zijn. Alle ruimte dus

Datum van verblijf: september 2014
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 16 juli 2013

Gigantische kamers, gigantisch bed, grote luxe badkamer, grota flatscreen
Gigantisch restaurant en ontbijtruimte.
Mooi als je hiervan een liefhebber bent.
Voor mij heeft het geen sfeer of karakter.
Gelegen midden in een wijngaard, met aangrenzende golf.
Alles piekfijn onderhouden met een mooi zwembad.
Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: juli 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 augustus 2011

We hebben 2 dagen in een villa gewoond, maar aangezien je een auto nodig had om van de villa bij het hotel met zwembad en fitness te komen zijn we verhuisd naar een suite en een tweepersoons slaapkamer. De villa was groot en luxueus, maar het hotel was nog veel beter. Prachtige kamer en suite, zeer uitgebreid ontbijt, mooi zwembad, fitness OK. De service in het hotel van de manager, de receptioniste, de bediening en de portiers was uitstekend. Wij kunnen het hotel alleen maar aanraden. We willen zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: mei 2011