“Bediening en eten”

T GOE GEDACHT
Geclassificeerd als nr. 2 van 15 Restaurants in Haacht
Keukens: Belgisch
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super bediening altijd zeer vriendelijk !
Eten altijd super goed ! Je krijgt zeker genoeg.
Rustig en plezant voor er te eten .!
Zeker en vast een dikke aanrader !

15 mei 2018 beoordeeld

Verschillend keer vrienden horen zeggen dat daar heel goed te eten is, zijn wij gaan checken en inderdaad 't is zo. Lekker gerechten, grote porties (ik heb niet alles op gekregen) en vriendelijk bediening. Een aanrader.

11 mei 2018 beoordeeld

Lawaaierig... Eten was benedenmaats. Aardappelen niet gaar, steak niet gebakken zoals gevraagd... Neen, daar zien ze ons niet meer terug. Spijtig.

29 april 2018 beoordeeld

Aangename ontvangst, origineel apero en ruim aanbod aan bieren. Leuke suggesties aangepast aan het seizoen, daarnaast een ruime maar mooie keuze van gerechten op het menu. Wel rekening houden met grote porties, maar wel heel lekker. Aanrader de Zuiderse Pasta.

14 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier regelmatig eten met vrienden. Het eten is ok. Vriendelijke service maar die stopt om 22u. Dan gaat de verwarming af (wat in de Belgische wintermaanden niet ok is) en stopt dan ook de gezelligheid. Personeel kruipt dan ofwel achter de bar waar ze gezellig kleren met elkaar mar geen oog meer hebben voor de klanten en het keukenpersoneel begint met de keus in de trouwens open keuken. Vuilzakken passeren de revue en iedereen loopt rond met kuisgerief. Met andere woorden. Hier wordt duidelijk de nadruk gelegd op snel eten en nadien nog gezellig blijven zitten hebben ze duidelijk liever niet.

veroniqueservranckx, Eigenaar van T GOE GEDACHT, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2018

Beste, Spijtig dat u dit zo ervaren hebt. Wij zetten nooit ! de verwarming af. Dat de keuken met de opruim begint is overal zo. Dat we door de zaal moeten hiervoor daar kunnen we echter niks aan doen. Zal er op toe kijken dat het misschien wat sereen gebeurt. Wij zijn alle dagen open tot minstens 24 u en iedereen kan blijven zitten. We zijn en blijven een bistro (eetcafé). Indien u rustig wil zitten hebben wij een bovenverdieping en dan heb je hier geen last van. Wij hebben ons zaalpersoneel ook gezegd zich niet op te dringen. Als u ze nodig hebt hoeft u alleen even een teken te geven.
Mede door de nieuwe reglementering in de horeca wordt het ons onmogelijk gemaakt om personeel te laten wachten met opruimen, langer te laten werken dan nodig en nog na 24 u nog open te houden. Om 22 u als het eten door is stoppen veel van onze zaalmedewerkers. Deze zijn dan niet meer aan het werk maar dat kan u natuurlijk niet weten.
Ik ga dit zeker aankaarten bij iedereen en zien hoe we dit kunnen verbeteren.

Reizigers die T GOE GEDACHT bekeken, bekeken ook

Haacht, Vlaams-Brabant
Keerbergen, Vlaams-Brabant

Boortmeerbeek, Vlaams-Brabant

Keerbergen, Vlaams-Brabant
Haacht, Vlaams-Brabant

In T GOE GEDACHT geweest? Deel je ervaringen!