“Smakelijk eten en vlotte en vriendelijke bediening”
Beoordeling van Brasserie Brouwershof

Brasserie Brouwershof
Geclassificeerd als nr. 7 van 15 Restaurants in Haacht
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Welkom bij Brasserie Brouwershof! Hier draait alles om drie kernwoorden: historisch, hartelijk, heerlijk. Historisch: een eeuwenoud pand met een verhaal, maar met een hedendaagse inrichting. Hartelijk: een warm onthaal waardoor je je hier meteen thuis voelt. Heerlijk: een lekkere keuken, waar bieren en gerechten perfect op mekaar zijn afgestemd. Kom het zelf ontdekken. Tot gauw!
1 juni 2018 beoordeeld

We hadden een gezellig plekje gevonden en er een toffe avond van gemaakt.. Het voorgerecht én het hoofdgerecht kwamen mooi op tijd, zonder lange wachttijden en het eten was mooi gepresenteerd en zeer lekker... Meer moet dat niet zijn ;)

12 mei 2018 beoordeeld

Op een mooie vrijdagmiddag namen we plaats op het gezellige terras. Na 15 min bracht de ober ons de menukaart en bestelden we twee glazen wijn en een aperitiefbordje als voorafje. De wijn werd 10 min later gebracht maar zonder bordje. Nadat onze glazen leeg waren, 20 min later, nog steeds geen bordje. Na het personeel hierop opmerkzaam te hebben gemaakt ging het onmiddellijk volgen (ze waren ons zeker niet vergeten). Onmiddellijk staat in het Brouwershof gelijk aan 15 min later. Kaasblokjes hadden geen smaak en 1 schijfje boerenbrood was belegd met 3 sneden ham van de witte producten. Zowel kaas als ham hadden geen smaak. Het brood gelukkig wel.
Ondertussen werden 4 tafels die na ons waren toegekomen reeds bediend. De tafel naast ons maakte tevens een opmerking aan het personeel dat ze onze tafel niet mochten vergeten.
Na anderhalf uur wachten, werd onze bestelling gebracht (hamburger en stoofvlees). De hamburger was verstopt in het broodje en had weinig smaak. De karbonade was correct maar in de bijgeleverde witloofsla was het pepervat uitgelopen.
Er schortte duidelijk iets aan de bediening of de keuken. Op z'n minst had m'n ons kunnen meedelen dat ze ons vergeten waren of dat er een probleem was in de keuken. Maar zelf daar had m'n in het Brouwershof niet de tijd of de beleefdheid voor over.
Een spijtige en zeer zeker voor ons een éénmalige ervaring.

27 april 2018 beoordeeld

Vriendelijke bediening, lekker eten en erg kindvriendelijk. Leuk dat er bij de gerechten een biertip staat die dan ook bij de maaltijd past. Een leuk alcoholvrij aperitief zou nog een meerwaarde geven.

15 april 2018 beoordeeld

Kroketten waren opgewarmd, vis rook van ver naar vis, steak tartaar was bereid met een soort mayonaise en was eerder gemengd gehakt, .....
De bierkeuze was echter top, zeer uitgebreid assortiment bieren.

22 februari 2018 beoordeeld

soepele reservatie. Valentijnmenu was niets speciaal, dus maar van de kaart gegeten. scampi voorgerecht was zeer lekker. steak was niet echt mals, vrouw haar slaatje was wel lekker en meer dan genoeg. geen topper maar wel lekker.

Reizigers die Brasserie Brouwershof bekeken, bekeken ook

Boortmeerbeek, Vlaams-Brabant
Haacht, Vlaams-Brabant

Kampenhout, Vlaams-Brabant
Keerbergen, Vlaams-Brabant

In Brasserie Brouwershof geweest? Deel je ervaringen!