“exotisch eten”

Voeg deze dan toe!
Resto Atlas
Geclassificeerd als nr. 6 van 16 Restaurants in Haacht
19 maart 2019 beoordeeld

Eenvoudige keuken, alles vers, heel vriendelijk en gastvrij personeel. Niet duur en heel lekker. Zelfs een aanbod van Europese gerechten voor hen die niet graag Oosters eten.

Datum van bezoek: maart 2019

12 maart 2019 beoordeeld

Voor de verjaardag van de dochter hadden wij hier voor 7 personen gereserveerd. Al bij het binnenkomen werden wij verrast door de aangename geuren en de uiterst vriendelijke ontvangst. En voor 7 personen bestelden wij 6 verschillende schotels. Veel restaurants zouden dit niet aanvaarden. Hier geen probleem en ook geen lange wachttijd. Bij een hapje leerde een van de kelners nog een kaarttrucje aan een van de kleinzonen. En de gerechten waren overheerlijk. Wijzelf hadden een wokgerecht. Zeer lekker. En de porties waren meer dan voldoende. Een paar van het gezelschap konden helaas al dat lekkers niet opkrijgen. Hier komen we zeker nog terug.

Datum van bezoek: maart 2019
30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig terecht gekomen maar was leuke ervaring. Lekkere smaken, verzorgde bediening en vriendelijke mensen. De prijs was ook correct.

Datum van bezoek: december 2018
19 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gaan heel regelmatig eten het is zo lekker eten voor ieder wat wils en hele vriendelijke bediening een echte aanrader !!

Datum van bezoek: december 2018
26 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere gerechtjes. Zowel Indisch als thais er gegeten. Heel vriendelijke bediening. Afhalen is ook mogelijk

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Resto Atlas bekeken, bekeken ook

Boortmeerbeek, Vlaams-Brabant

Boortmeerbeek, Vlaams-Brabant

In Resto Atlas geweest? Deel je ervaringen!