“Heel lekker gegeten”

Brasserie Darche
Geclassificeerd als nr. 5 van 8 Restaurants in Rotselaar
Keukens: Belgisch
9 augustus 2021 beoordeeld

We hebben hier weer heel lekker gegeten;-)
Bedankt voor de vlotte en vriendelijke bediening!
Wij komen met veel plezier terug

Datum van bezoek: augustus 2021

3 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten Carpaccio en vitello tonato vielen goed in de smaak. Ook de hoofdgerechten steak tartare en de ribbetjes hebben gesmaakt. Gezien de eerste 2 gangen geslaagd waren ook dessert genomen en ook dit was in orde. Voldoende grote van porties, prijs kwaliteit oke. Frisdranken dan weer iets aan de te dure kant.

Datum van bezoek: juli 2021
29 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles perfect in orde , lekker gegeten steak heel goed en zeer vriendelijk. Een aanrader hier komen we zeker terug. Wijnkaart heel lekker.

Datum van bezoek: juli 2021
16 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Één klassieke brasserie met een goede keuze van gerechten en een oud klantenkring. De spareribs van de suggestie kaart waren héél lekker en veel ook. De wijn was niet zo goed en de sfeer ook reddelijk koud. Qua bediening en vriendelijkheid is er nog wat plaats voor verbetering ook. Hét is een heel fijne plek maar valt niet tussen mijn favorieten.

Datum van bezoek: oktober 2020
11 oktober 2020 beoordeeld

Wegens Covid 19 blijven we in de nabije buurt om iets te gaan eten en zo zijn we met onze vrienden in Darche in Rotselaar terecht gekomen.
Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door het vriendelijke personeel en naar onze tafel begeleid. Alle maatregelen zijn genomen om veilig te kunnen genieten van een gezellige avond; handgel bij het binnenkomen en de tafels staan ver uit elkaar.
We kozen voor een paarden-entrecôte, lamskoteletjes en een dorade en wij vonden het zéér lekker. Prijs - kwaliteit was het in orde.
Als afsluiter namen we een Italiaanse koffie maar die vonden we wel iets aan de dure kant.
Al bij al zijn we tevreden over Darche en komen we zeker nog terug !!

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Brasserie Darche bekeken, bekeken ook

Rotselaar, Vlaams-Brabant
Werchter, Vlaams-Brabant

In Brasserie Darche geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.