“Prima keuken”
Beoordeling van Oud Corteshem

Oud Corteshem
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Kortessem
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van een etentje in deze zaak. Vriendelijke bediening en ruime zaak. Er zijn 2 terrassen. Eentje aan de straatkant en eentje aan de achterkant. Het is een uitgebreide kaart, voor ieder wat wils. Ik had de scampi met look en champignons genomen. Deze waren goed van smaak. We komen zeker nog terug.

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was prima en de porties waren ruim. De prijs is ook goed. Enkel de service was niet geweldig. Voor een makkelijke hap zal ik het zeker aanraden, voor een gezellig diner zou ik ergens anders heen gaan.

1 mei 2018 beoordeeld

Ter gelegenheid van een fiets, in vrijetijdskledij, onvoorzien langs geweest om een lichte snack te eten. Wij hebben de dagaanbieding genomen, nl verse asperges. Zeer vlotte bediening en lekker eten.

26 april 2018 beoordeeld

Na ons fietstochtje hebben wij nog genoten van ons gerechtje in deze fijne zaak. Prima gerecht, en bediening, correcte prijs!

25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen er geregeld en altijd lekker het is niet verfijnd keuken maar goed en voldoende met lekkere suggesties in gerechten en in drank mooie verwarmde terras voor en achter in de natuur in aanrader

Reizigers die Oud Corteshem bekeken, bekeken ook

Kortessem, Limburg Province
Kortessem, Limburg Province

Borgloon, Limburg Province

In Oud Corteshem geweest? Deel je ervaringen!