“benadert de perfectie”
Beoordeling van Floris restaurant

Floris restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Restaurants in Sint Andries
1 oktober 2020 beoordeeld

vriendelijk onthaal in mooi restaurant, met eigen parking via zijstraat
originele evenwichtige gerechten, mooie porties, zeer goede prijskwaliteitsverhouding
zeer mooie wijnkaart, wijnen per glas aangepast aan het huidig menu, goed gevonden!
Een verademing om hier te gaan eten
buiten eten bij mooi weer is mogelijk

Datum van bezoek: oktober 2020

30 augustus 2020 beoordeeld

We namen op zaterdagmiddag de all-in lunch formule (70 euro pp): aperitief (mousserende rosé of vrije keuze) met twee lekkere hapjes - 3 gerechten met aangepaste wijnen - water (Bru) naar believen en een koffie of thee met drie versnaperingen.
Zeer lekker gegeten. Fraai kader. Correcte en vriendelijke 'coronaproof' bediening.

Datum van bezoek: augustus 2020
25 juli 2020 beoordeeld

Floris ontdekten we via RestoDays. Gisteren lunchten we er heerlijk. Verfijnde hapjes (zie foto's) waren de aanzet voor een heerlijk verfijnde mooi ogende maaltijd die begeleid werd door originele bijpassende wijnen en zeer vriendelijk werd opgediend. Ook de mignardises bij de thee & koffie waren overheerlijk! Een prachtige waardige afsluiter. Floris is voor ons een heerlijke ontdekking geweest!

Datum van bezoek: juli 2020
4 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker! Gezellig genoten van een avondje
lekker eten met bijhorend wijnen! Ideaal voor koppels zonder kids

Datum van bezoek: juli 2020
16 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste keer!!
Zeer lekkere lunch gegeten.toffe zaak

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Floris restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Floris restaurant geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.