“Ons eerste bezoekje ”
Beoordeling van Coeur D'amis

Coeur D'amis
Geclassificeerd als nr. 3 van 6 Restaurants in Zwevezele
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst gezellig buiten in prachtige tuin Apero gedronken met lekkere tapa’s , daarna côte a l’os , perfecte cuisson lekker van begin tot einde komen zeker terug een aanrader .

Datum van bezoek: mei 2018

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

34 € voor een zogenaamde zeetong op de kaart ? Met het schamele excuus van de ober: deze is gekuist , waardoor die iets kleiner lijkt of ik trek me niets van de opmerkingen aan ? Chapeau voor de baas om een oplossing aan te bieden , maar helaas was mn honger over.

Datum van bezoek: april 2018
3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op paasmaandag met bevriend koppel gaan dineren.
Lekker gegeten, leuke bar voor apero.
Vriendelijke bediening, goeie bistrokeuken.
Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: april 2018
18 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en tof interieur, super lekker gegeten ! Toffe mensen ! Super leuke bar waar men heerlijke tapas kan eten !

Datum van bezoek: december 2017
2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we naar het restaurant achteraan gebracht. Naast onze tafel was een bar waar je kon roken en de sigarettengeur in het restaurant was énorm. Heel spijtig want we hadden een super goeie indruk bij het binnenkomen. Het eten was lekker maar minder aangenaam met de sigarettenstank. Daardoor gaat de waarde van het restaurant naar beneden.. spijtig

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Coeur D'amis bekeken, bekeken ook

Wingene, West-Vlaanderen

Pittem, West-Vlaanderen
Hertsberge, West-Vlaanderen

In Coeur D'amis geweest? Deel je ervaringen!