“AF, Perfect.”
Beoordeling van Cafe Renee

Cafe Renee
Geclassificeerd als nr. 5 van 7 Restaurants in Anzegem
1 juni 2018 beoordeeld

Als je zocht naar dat restaurant waarvan je denkt dit kan niet, toch wel, cafe renee.
geen kapsones, perfect uitgebalanceerd, alleen vers, alle details overdacht, perfecte akoestiek, enfin, woorden schieten me te kort.
Alleen jammer dat de naam 'cafe' heeft, dit mag Restaurant zijn, mét hoofdletter.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gewoon,
Mooi interieur, vriendelijke bediening
Niet te groot en te veel plaatsen dat het niet te druk is
Met mooie uitzicht op een tuin als het warm is dat men buiten kan eten.kunt kok zien koken..
ALLES ZEER VERS
Keuze om alleen als tappas kunnen eten.
Prijs ja
Is zijn geld waar
Rolstoel toegangkelijk
Voor herhaling vatbaar

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, maar in de zaal loopt het niet zo vlot, lang wachten niet de opvolging die het zou moeten zijn. Zeker als je de prijs vergelijkt met een ander restaurant is het duur, dan verwacht je ook een goede service. Interieur is ok

1 april 2018 beoordeeld

Het restaurant valt niet op aan de baan. Maar eens binnen besef je dat bij de creatie goede smaak een prioriteit was. Een gezellig salon waar je kan aperitieven, smaakvol interieur overal. Het eten was ook super lekker. We gingen voor de fish en chips en kregen een hoofdgerecht heel verfijnd van smaak en met verse producten. Lang geleden dat we nog een échte tartaar saus hebben gegeten. De hapjes ervoor waren trouwens ook origineel en smakelijk. De bediening is vriendelijk en we werden een 2de keer friet aangeboden. We voelden ons echt gasten. De prijs is correct voor wat je krijgt. Hier gaan we nog terug als we in de buurt zijn.

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tegenwoordig is het een echte beproeving om op zondag een restaurant te vinden dat op niveau een degelijke maaltijd kan brengen. Na een ferme zoektocht dit uitstekend adresje gevonden. Bij de reservatie een vriendelijke stem gekregen aan de lijn en het gevoel was direct al OK. En café René is OK . Leuke introhapjes bij de wachttijd voor het eten. Deze zaak is vrij nieuw en heel leuk ingericht: de open keuken is een pluspunt. De hoofdgerechten aan onze tafel waren van uitstekende kwaliteit: ik denk niet dat ik op restaurant al beter stoofvlees heb gegeten. De paling aan de overkant kreeg ook een goedkeurende knik. Onze vrienden waren ook heel tevreden met de vis. Frietjes waren lekker gebakken en werden naar wens bijgevuld. Zo'n kwaliteit en tevredenheid kan met een dessert worden afgerond. Blij dat we hiervoor niet getwijfeld hebben want het dessert met bloedappelsienen was heerlijk.
Perfecte afsluiter van deze heerlijke ontdekking.
Voortaan hoeven wij onze zondagse maaltijden niet ver meer te zoeken. Hier komen we met plezier terug

Reizigers die Cafe Renee bekeken, bekeken ook

Kerkhove, West-Vlaanderen
Anzegem, West-Vlaanderen

Anzegem, West-Vlaanderen
Elsegem, Oost-Vlaanderen

Tiegem, West-Vlaanderen

In Cafe Renee geweest? Deel je ervaringen!