Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priceline
Beoordeeld op 2 september 2021

Check-in was onprofessioneel. Geen controle op persoonsgegevens van de reservering. Iemand anders had bij wijze van kunnen inchecken. Horeca personeel is vriendelijk/vrolijk. Ontbijtbuffet wordt zorgvuldig gemaakt en aangevuld. De kamer 28 is zeer klein! Nogal geschrokken! Voor de prijs die je betaald mag je toch wel wat meer verwachten. Rekje voor de handdoeken? Deze droogt niet goed aan een haakje. Daarnaast hadden we niet gezien dat honden zijn toegestaan. We zijn geen hondenliefhebbers, dus helaas 1e, maar ook de laatste keer. Jammer, want de omgeving is mooi en rustgevend!

Beoordeeld op 28 augustus 2021

Uitstekend hotel waar ook de hond welkom en rekening mee wordt gehouden. Extra ruimte voor de hond en speciaal handdoek ook heerlijk gegeten zoals lunch en diner zekers is de wortel kokos soep aan te raden

Beoordeeld op 24 augustus 2021

Prachtig gelegen hotel (bijna op het wad) met prima restaurant, schitterend terras en hele gastvrije medewerkers. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet en fijn dat de hond meekon. We gaan zeker nog een keer terug.

Beoordeeld op 14 augustus 2021

Ruime kamers en mooi ingericht en vriendelijke personeel. Wel afgelegen en moet je ver rijden om naar de volgende dorp te gaan.Mooie landschap en we hebben genoten van onze reis naar Texel. Gelukkig was mooi weer.

Beoordeeld op 8 augustus 2021

We hebben hier genoten van een heerlijke korte vakantie.
Alles maakt een verzorgde indruk en het gastvrije personeel zet zich in om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.
De kamer was ruim en schoon met fijne bedden. Bij het ontbijtbuffet was er ruime keuze uit diverse verse producten. Het terras was gezellig en ‘s avonds ook lekker gedineerd. De Barbacao was heerlijk.
Fietsen kun je ter plekke huren en een laadpunt voor elektrische auto is eveneens aanwezig. De ligging is direct aan de Waddenzee en het Utopia vogelgebied en daardoor minder centraal tov bijvoorbeeld de stranden. Met de auto zijn deze echter in een 15-20min te bereiken.