“Kennismaking”

Sloppy Joe's Treasure Island
Geclassificeerd als nr. 20 van 38 Restaurants in Treasure Island
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Lokale keuken, Barscene
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sloppy Joe stond eigenlijk op de lijst voor Key West... Maar hoe leuk dat wij al konden kennis maken op Treasure Island! Lekker Amerikaans en prima sfeer! Aanrader!!! Oh en een prachtige zonsondergang als je op tijd bent!

15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdagavond gegeten, erg druk, maar kregen een tafel voor 4 buiten op de patio. Vriendelijke serveerster! Kregen snel een drankje, eten duurde wat langer, maar ik vond het wel mee vallen, de serveerster niet en beloofde ons een gratis dessert. Na het dessert de rekening en idd gratis desserts. Goede service! Gratis refills van de drankjes.

Roger J, General Manager van Sloppy Joe's Treasure Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2018

Dank je!

26 augustus 2017 beoordeeld

De locatie is prachtig aan het strand, met uitzicht op de zonsondergang. Dat hebben wij nog niet veel meegemaakt hier.
Je moet je binnen aanmelden en kunt kiezen of je binnen of buiten wilt zitten. Bediening is vlot, eten is goed en divers (mix van amerikaans, mexicaans, italiaans op de kaart). Bier van de tap in een plastic bekertje...
Parkeren weet ik niet, wij zijn er vanuit ons hotel naartoe gelopen.

3 mei 2015 beoordeeld

SLoppy joe is beroemd vanwege zijn burger. Ik vond hem niet echt geweldig maar het eten was over het algemeen goed van kwaliteit. Het is echter geen top keuken. De locatie maakt echter veel goed. Direct aan het strand en je kijkt uit over de zee. Zeker s'avonds kan het bijna niet romatischer.

10 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Standaard kaart. Lekker bier. Mooi uitzicht. Leuk om te gaan eten. Kind vriendelijk en makkelijk bereikbaar.

Reizigers die Sloppy Joe's Treasure Island bekeken, bekeken ook

In Sloppy Joe's Treasure Island geweest? Deel je ervaringen!