La Quinta Inn & Suites USF (Near Busch Gardens)(Tampa)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Crowne Plaza Tampa Westshore(Tampa)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 135 per nacht.

Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 95 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 167 per nacht.

• Zwembad
  • Restaurant
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 214 per nacht.

Ramada by Wyndham Temple Terrace/Tampa North(Tampa)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Holiday Inn Express & Suites Tampa USF-Busch Gardens(Tampa)(Heel veel waar voor je geld!)
HIExpress.com
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 95 per nacht.

SailportSuites.com
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 128 per nacht.

1 juni 2016 beoordeeld

We hebben hier 1 nachtje geslapen. Het hotel was goed. Aardige ontvangst, kamer was okay. Het rook er alleen naar sigaretten. Bed was verder prima. Ontbijt was ook meer dan voldoende. Het lag vlak bij de snelweg, maar daar hoorde je verder niks van.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
18 mei 2016 beoordeeld

Goed hotel, gelegen vlak aan de snelweg. Vriendelijk personeel aan de balie. Ongeveer 15 auto minuten naar Ybor city.
Kamer is ruim en schoon. In de nabije omtrek zitten alleen fastfood restaurants. Voor avondeten kan je beter in Ybor city zijn.
Het ontbijt is oke, geen hoogvlieger. Wij hadden geen last van de snelweg, maar we sliepen aan de andere kant.

Kamertip: goed hotel vlak aan de snelweg.
  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Hector A, Director of Sales van Quality Inn & Suites Near Fairgrounds Ybor City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2016

Dear Rene D,

Thank you very much for your online feedback. We are grateful for the pleasure of serving you and meeting your lodging needs. We take pride in our hotel and the services we provide and we are so glad you enjoyed your stay with us at the Quality Inn & Suites Tampa Fairgrounds. We are using our guest's feedback to improve our hotel on daily basis. Thank you again for staying with us and hope to see you again.

813-623-6000 Ext 602

14 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen nacht verbleven in dit hotel en dat is prima bevallen. Na een lange reis zijn wij pas laat in de avond aangekomen bij het hotel. Inchecken verliep vlekkeloos en ook bij de vraag om een babybedje werd er direct doorgehakt. De kamer was behoorlijk ruim. De bedden zijn niet heel groot. Zelfs aan de krappe kant. Verder wel een rustige ligging. Het ontbijt is zoals je in Amerika verwacht. Een zelfservice met de bekende Amerikaanse producten. Overal een prima hotel voor een nacht!

Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
Hector A, Director of Sales van Quality Inn & Suites Near Fairgrounds Ybor City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2015

Dear Bas R.

I want to thank you for taking the time to provide us with feedback as it relates to your recent stay at our property. We value input from our guest and see it as an opportunity to improve our guest satisfaction. I hope that if your travel plans include the Tampa Bay area you will consider our hotel and allow us an opportunity to earn your business.

813-623-6000 ext. 602

4 juni 2015 beoordeeld

Net hotel, goede ruime kamer en lekkere bedden om te slapen, het ligt pal naast een snel weg maar daar heb je geen last van. Ontbijt ook prima...genoeg keuze van pancakes,wafels,brood,ontbijtgranen,gekookt en geroerbakt ei, wortje en sapjes en koffie en thee.

Kamertip: Coupons via internet van Travel coupon.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Hector A, Director of Sales van Quality Inn & Suites Near Fairgrounds Ybor City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2015

Dear Sandra H.

Thank you for providing us with feedback about your recent stay. It is our mission to provide professional, responsive and friendly service to our valued guest. We certainly appreciate your loyalty and positive input you provided. Again thank you and we look forward to your next visit with us at the Quality Inn & Suites Tampa near Fairgrounds Ybor City.

813-623-6000

27 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een nacht verbleven vanwege de ligging dichtbij het vliegveld. Ondanks dat het aan de snelweg ligt merk je daar helemaal niets van. Ontvangst tijdens inchecken is zeer hartelijk. Kamer(King) was zeer groot en tot in de puntjes verzorgd. Ontbijt(gratis) is van uitstekende kwaliteit. Wifi is zeer snel.

Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
Bobby G, Manager van Quality Inn & Suites Near Fairgrounds Ybor City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2014

Thank you for the great review we look forward to seeing you again on your next visit. Also thank you for the title of your review Super Hotel..We really appreciate it.