“Korter dan gehoopt”

Lettuce Lake Regional Park
Geclassificeerd als nr. 9 van 201 dingen om te doen in Tampa
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld

Dit park van enige omvang blijkt maar voor een klein deel toegankelijk. Hoewel de begroeiing fraai is en we de nodige dieren hebben kunnen zien, hadden we er meer van voorgesteld. Misschien waren we verwend door andere parken.

Er zijn weinig opties qua routes. Eventuele aftakkingen lopen niet ver door.

Voor het parkeren van je auto ben je twee dollar kwijt.

22 januari 2016 beoordeeld

Heerlijk park om alleen of met vrienden en familie lekker doorheen te lopen. Je kunt er ook bootjes of kayaks gebruiken en vanaf het water alles bekijken. Let wel op alligators want die zwemmen er rond (zelf niet gezien) Meer dan voldoende mogelijkheden om lekker even te zitten om uit te rusten of ergens wat te eten. Er is zelfs een uitkijktoren! Entree is 2 dollar voor een dag, de sluitingstijden kunnen verschillen volgens mij. Let dus goed op de bordjes als je het park binnen rijdt.

12 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke zondag wandelen en van de natuur genieten. Mooi park met alle voorzienen..bbq plaatsen..wandel paden..speelgelegenheid voor kids..en dat voor paar dollar

12 juli 2015 beoordeeld

Groot park waar veel te zien is. Wij liepen er een wandeltocht, Er zijn diverse uitkijk-plaatsen waar je een fantastisch uitzicht hebt.

Bekijk meer beoordelingen
17 februari 2012 beoordeeld

Onze eerste dag in Florida, Tampa, we zijn er op uit getrokken om niet de hele dag aan het zwembad te zitten. We hebben hier erg veel gezien, veel natuur en dieren.
Er zijn ook looppaden aangelegd met hout, dit is netjes onderhouden.
Je kan hier verdwalen zo groot is het.
Ik zou graag nog eens terug gaan.

Reizigers die Lettuce Lake Regional Park bekeken, bekeken ook

In Lettuce Lake Regional Park geweest? Deel je ervaringen!