“uitstekend”
Beoordeling van B&B La Grange de Bronzeau

We kunnen geen prijzen vinden voor deze accommodatie
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor deze accommodatie, maar je kunt wel andere opties in Saint-Leger-Magnazeix zoeken
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
B&B La Grange de Bronzeau
Beoordeeld als nr. 1 van 3 B&B's / pensions in Saint-Leger-Magnazeix
17 september 2016 beoordeeld

Wij werden 13 dagen verwend en onzorgd, kregen een lekker ontbijt, heerlijk lunchpakket
kregen veel tips mee op onze fietstochten, en het avond eten was verrukkelijk en elke avond anders, zwembad was lekker om even af te koelen, alleen het gebied was weinig toeristisch,

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner

17 september 2016 beoordeeld

Wie rust zoekt in een onontgonnen stukje Frankrijk is hier op het juiste adres. Een knap staaltje van een gerestaureerde hoeve met 4 ruime en goed ingerichte kamers, een aparte living voor de gasten ,een zeer grote tuin met zwembad en uitzicht op de achterliggende weilanden. Het okkasionele gezelschap van border collie Tess is meegenomen.

Verbleef: September, 2016, reisde met familie
17 september 2016 beoordeeld

La Grange de Bronzeaux ligt schitterend voor rustzoekers wandelaars en fietsers maar binnen redelijke afstand van alles te doen. Het pand is geweldig verbouwd met zichtbaar oude details en de kamers zijn heel mooi met primeigen sanitair. Het ontbijt is goed met voor elk wat wils. De gastvrouw haar kookkunsten zijn geweldig. Het menu wordt bij het ontbijt besproken. Mocht je iets niet lekker vinden dan past Kristien dat gewoon aan. Je kan altijd koffie thee fris wijn en bier pakken, en noteren in een boekje om later af te rekenen. Voor de lunch krijg je een lunchpakketje mee in een keurig rugtasje met koelelement.
Deze accomodatie verdiend een vette 9

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
27 augustus 2016 beoordeeld

Mooie rustige ligging
Mooie uiterst verzorgde B&B, heel nette kamers.
Mooie tuin met veel ligzetels aan het aangename zwembad
Eenvoudig, lekker maar ietwat sober avondmaal.
Heel veel hulp bij het uitstippelen van wandelingen en toeristische uitstappen.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde alleen
9 augustus 2016 beoordeeld

Gastvrij onthaal, mooi uitzicht op de omgeving vanop een rustig terras, ongedwongen sfeer, lekker eten, nette kamers, mooie uitvalsbasis om te wandelen en te fietsen, heerlijk stille nachten ... Kortom, een prima plekje voor liefhebbers van natuur, rust en gezelligheid.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
6 augustus 2016 beoordeeld

La Grange de Bronezeau is een ideaal verblijf voor wie van rust houdt. De kamers en het huis zijn met stijl en smaakvol ingericht. Wij maakten vanuit de B&B prachtige fietstochten door het glooiend landschap. De gastvrouw en -heer geven tips omtrent uitstappen in naburige stadjes.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
lagrange87, Eigenaar van B&B La Grange de Bronzeau, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2016

Wij genieten er ook van als we zien dat onze gasten volledig tot rust komen. Verwennen is onze job, genieten die van onze gasten. bedankt voor deze mooie woorden!

6 augustus 2016 beoordeeld

mooie lokale goed informatie over de streek lekker avondmaal en ontbijt een aanrader
goed ontvangst jammer van het weer we hebben het zwembad niet kunnen proberen. Veel te bezichtigen in de streek en zeer goed voor iemand die graag met de fiets rijdt

Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden

Inderdaad, ideale regio om te fietsen. bedankt voor deze mooie beoordeling!

In B&B La Grange de Bronzeau geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over B&B La Grange de Bronzeau

Adres: 9 les Charrauds de Bronzeau | Saint-Léger-Magnazeix, 87190 Saint-Leger-Magnazeix, Frankrijk
Locatie: Frankrijk > Nouvelle-Aquitaine > Haute-Vienne > Saint-Leger-Magnazeix
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 3 B&B's / pensions in Saint-Leger-Magnazeix
Prijsklasse: € 65 - € 120 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 4
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Op zoek naar meer ademruimte en minder stress vonden we hier, in Frankrijks dunst bevolkste regio, een prachtige locatie: La Grange de Bronzeau is een authentieke hoeve met aanpalende schuur, idyllisch gelegen in een klein gehucht op het echte Franse platteland. ... meer   minder

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?