B&B La Grange de Bronzeau
US$ 144*
Manor de Boisvillers(Argenton-sur-Creuse)
US$ 113*
  • Gratis parkeren
Les Orangeries(Lussac les Chateaux)
US$ 126*
US$ 116*
17 september 2016 beoordeeld

La Grange de Bronzeaux ligt schitterend voor rustzoekers wandelaars en fietsers maar binnen redelijke afstand van alles te doen. Het pand is geweldig verbouwd met zichtbaar oude details en de kamers zijn heel mooi met primeigen sanitair. Het ontbijt is goed met voor elk wat wils. De gastvrouw haar kookkunsten zijn geweldig. Het menu wordt bij het ontbijt besproken. Mocht je iets niet lekker vinden dan past Kristien dat gewoon aan. Je kan altijd koffie thee fris wijn en bier pakken, en noteren in een boekje om later af te rekenen. Voor de lunch krijg je een lunchpakketje mee in een keurig rugtasje met koelelement.
Deze accomodatie verdiend een vette 9

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
27 augustus 2016 beoordeeld

Mooie rustige ligging
Mooie uiterst verzorgde B&B, heel nette kamers.
Mooie tuin met veel ligzetels aan het aangename zwembad
Eenvoudig, lekker maar ietwat sober avondmaal.
Heel veel hulp bij het uitstippelen van wandelingen en toeristische uitstappen.

• Verbleef: augustus 2016, reisde alleen
9 augustus 2016 beoordeeld

Gastvrij onthaal, mooi uitzicht op de omgeving vanop een rustig terras, ongedwongen sfeer, lekker eten, nette kamers, mooie uitvalsbasis om te wandelen en te fietsen, heerlijk stille nachten ... Kortom, een prima plekje voor liefhebbers van natuur, rust en gezelligheid.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
6 augustus 2016 beoordeeld

La Grange de Bronezeau is een ideaal verblijf voor wie van rust houdt. De kamers en het huis zijn met stijl en smaakvol ingericht. Wij maakten vanuit de B&B prachtige fietstochten door het glooiend landschap. De gastvrouw en -heer geven tips omtrent uitstappen in naburige stadjes.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
lagrange87, Eigenaar van B&B La Grange de Bronzeau, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2016

Wij genieten er ook van als we zien dat onze gasten volledig tot rust komen. Verwennen is onze job, genieten die van onze gasten. bedankt voor deze mooie woorden!

6 augustus 2016 beoordeeld

mooie lokale goed informatie over de streek lekker avondmaal en ontbijt een aanrader
goed ontvangst jammer van het weer we hebben het zwembad niet kunnen proberen. Veel te bezichtigen in de streek en zeer goed voor iemand die graag met de fiets rijdt

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden

Inderdaad, ideale regio om te fietsen. bedankt voor deze mooie beoordeling!