10 februari 2016 beoordeeld

We hebben eigenlijk weinig aan te merken op dit hotel. Schone kamers en een mooi zwembad met waterval. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Alleen spijtig dat er in Sarasota zelf niet zoveel te beleven valt.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
10 juli 2015 beoordeeld

We verbleven hier in april 2015. Een warme ontvangst in een vrolijk ingerichte hall. Alle dagen kan je hier fruit, aromatisch water ea verkrijgen. De Starbucks is een pluspunt als je geen zin hebt in een uitgebreid ontbijt. Mooi zwembad met waterval en leuke loungebedden; We verbleven hier twee nachten tijdens onze rondrit in Florida. Het was voor ons één van de beste hotels met leuk personeel en mooi ingerichte kamers.

• Verbleef: april 2015, reisde met familie
24 maart 2015 beoordeeld

Het is een nieuw, modern hotel. Rustig gelegen. Super vriendelijk en behulpzaam bij de checkin. Zeer proper. Ontbijt niet zo goedkoop, 22 dollar/persoon maar wel af. Parkeerplaats. Je betaalt wel 15 dollar voor parkeerplaats, water, huur fietsen, vismateriaal,... Ook al maak je er geen gebruik van. Maar super hotel.

Kamertip: Zijde zwembad is zeer mooi
  • Verbleef: maart 2015, reisde met familie
Rhett W, Director of Sales van Hyatt Regency Sarasota, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 april 2015

Hartelijk dank voor uw feedback ! We zijn erg blij om te horen had je zo'n mooi verblijf en hopen u binnenkort weer te zien !

23 december 2014 beoordeeld

dit hotel lag een beetje afgesloten van de buitenwereld. om naar het "stadje" te gaan bestonden verschillende opties maar geen van allen was echt de moeite.
in de onmiddellijke omgeving was niet veel te beleven. je moest minstens de auto nemen

• Verbleef: november 2014, reisde met een partner
31 juli 2014 beoordeeld

Rustige ligging net buiten het centrum welke met shuttle bus bereikbaar is. Prachtige stranden op korte rijafstand. Uitstekende zwembadfaciliteiten ook voor kleinere kinderen. Erg servicegerichte receptie.

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie
Rhett W, Director of Sales van Hyatt Regency Sarasota, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2014

Dank u voor uw opmerkingen en voor het zijn onze gast . Wij verheugen ons op uw terugkeer naar Sarasota !