Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (802)
Beoordelingen filteren
802 resultaten
Waardering van reizigers
362
218
107
66
49
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
362
218
107
66
49
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 802 beoordelingen
Beoordeeld op 23 september 2016

Prima hotel vlakbij het vliegveld. Wij hadden tijdens ons verblijf een seminar in dit hotel.De shuttle service was erg handig om ook wat rond te kijken in Sarasota.Deze was wel beperkt tot 5 miles rondom het hotel. Voor vakantie doeleinden zou een hotel of B&B rondom de stranden van Lido Key of Siesta Key meer geschikt zijn.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Garden Inn
Bedank Lyda F
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 november 2015 via mobiele applicatie

We verbleven hier 1 nacht. Grote kamer, heerlijk bed. Bij t inchecken was de man aan de balie erg gehaast en ongeïnteresseerd. Eenmaal in onze kamer vonden we een boxershort van de vorige gast in de hoek van de vensterbank... euh.... In de badkamer slechts 1 handdoek en geen föhn. Al met al ok maar van een Hilton verblijf verwacht ik dat alles op de kamer in orde is.

Datum van verblijf: november 2015
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Majeella
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HGISarasota, David Alexander, Diector of Sales van Hilton Garden Inn Sarasota - Bradenton Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2015
Google-vertaling

Please accept our sincere apologies regarding what you experienced. What you observed in the room and at the front desk is not the norm here, and unacceptable to us. We will be taking action based on your comments, and hope you give us another chance in the future.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 6 november 2018

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 oktober 2018

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Garden Inn
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken