“Real lazy dinner”

Geclassificeerd als nr. 31 van 86 Restaurants in Sanibel
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Barscene
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Afhalen
28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een goede ervaring gehad bij the lazy flamingo.
Een zeer typisch Amerikaans restaurant met een zeer relaxte sfeer. Lekker donkere bruine sfeer, relaxt personeel, goede service, en prima eten. Zeker een aanrader op het eiland.

Datum van bezoek: juli 2017

4 januari 2017 beoordeeld

Hier moet je geweest zijn is onze mening. Typisch Amerikaans restaurant met een lazy sfeer. Vriendelijk personeel heerlijk eten en erg kindvriendelijk, eten werd geserveerd op frisbee's die ze mochten houden. Zeer geschikt voor gezinnen.

Datum van bezoek: december 2016
21 augustus 2016 beoordeeld

In een wat chabby uitziend restaurant hebben we genoten van een heerlijke lunch. Prima eten (broodje fried kip en salade). Typisch Amerikaans en geweldige service.

Datum van bezoek: augustus 2016
14 mei 2016 beoordeeld

Lazy Flamingo heeft mij positief verbaast. We aten hier omdat dit restaurant als enige in de buurt laat open was. Maar wat hebben wij hier een goede keuze gemaakt. Ik heb hier mijn lekkerste oesters ooit op. Groot en heerlijk van smaak. Ook de shrimps met friet was erg lekker. Ga hier absoluut een keer eten als je op Sanibel bent.

Datum van bezoek: oktober 2015
28 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke plek met aardige mensen in de bediening en heerlijk eten voor een betaalbare prijs........

Datum van bezoek: december 2014

Reizigers die Lazy Flamingo bekeken, bekeken ook

Sanibel, zuidwesten van de Golf Coast

In Lazy Flamingo geweest? Deel je ervaringen!