Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.988)
Beoordelingen filteren
2.988 resultaten
Waardering van reizigers
1.429
837
348
221
153
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.429
837
348
221
153
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.988 beoordelingen
Beoordeeld op 15 juli 2015

Een prachtig hotel! Erg luxe. Mooie ligging, direct aan het witte zandstrand . Kamer is prachtig! Ligbedden op het strand moet je voor betalen . Ontbijten kan beneden in het hotel.
Dineren ook. Personeel is vriendelijk. De zee is helder en je kunt ver lopen. Ideaal voor kinderen .

Verbleef: oktober 2014
Bedank Pauline56_13
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 januari 2014

ik maakte mijn reservering al in april 2013, deze werd geconfirmeerd door Hilton ik had voor deze reservering een deposit te betalen , voor mij totaal geen probleem. Rond deze reservering bouwde ik de rest van onze vacantie in Florida op , zoals vluchten ,autohuur en verdere hotelreserveringen, dit alles voor vacantie november/december 2013. Twee weken voor aanvang van onze trip bericht via email van hilton dat hotel werd gerenoveerd , maar geen probleem alle faciliteiten waren beschikbaar en men kreeg een roomupgrading, had ik al ik ben diamondmember. Bij aankomst begon de ellende ; parkeerplaats grotendeels bezet door bouwpersoneel, een gedeelte van hotel totaal gesloten , restaurant eerste twee dagen gesloten voor diner , men kon alleen dineren (beperkt) in lounge
ontbijtbuffet werd geserveerd in een ongezellige meetingroom, s,morgens vroeg werd men al gewekt door bouwherrie, gedeelte bij buitenpool was afgezet , binnenbad , gedeeltelijk afgesloten wegens werkzaamheden, mijn ongenoegen gelijk kenbaar gemaakt bij receptie, kreeg te horen dat alles funktioneerde en het kwam hierop neer ik zeurde eigenlijk maar , dit is niet de eerste maal dat ik het tref bij hilton m.n. in Florida de laatste jaren dat hotels gerenoveerd worden met alle overlast vandien, of zwembaden gesloten wegens werkzaamheden. Deze klacht heb ik van meerde hotelbezoekers te horen gekregen op diverse locaties van de hiltongroep, dit mag toch niet voorkomen bij zo,n gerenomeerde hotelketen als de hiltongroep, men betaalt toch ook vanwege de goede naam van HILTON meer dan bij vele anderen?

Kamertip: Ga nooit heen als er verbouwd wordt en men zegt dat alles in orde is voor verblijf, de kamers in de towerbuilding zijn goed
  • Verbleef: november 2013, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank HRR111043
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 4 augustus 2017

  • Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HSBGeneralManager, General Manager van Hilton Sandestin Beach, Golf Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 augustus 2017

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HSBGeneralManager, General Manager van Hilton Sandestin Beach, Golf Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HSBGeneralManager, General Manager van Hilton Sandestin Beach, Golf Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken