4 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel, direct aan het strand gelegen. Kamers zijn ingericht in surf style. Verder is het hotel erg leuk ingericht en heeft en relaxte uitstraling. Ook beschikt het hotel over een buitenbar. Hier treden regelmatig bands op. Leuk detail is dat er tot elf uur gratis koffie is en dat dit daarna wordt vervangen door water met fruit. Aanrader voor dinner is de Mexicaan links als je het hotel uitloopt. Personeel is vriendelijk!

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
17 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangekomen bij dit hotel verzoekt de receptioniste ons tien minuten te wachten alvorens ze ons kan inchecken. Geen probleem, wij wachten. Na tien minuten is er eigenlijk nog geen tijd, enkele minuten daarna komt er een medewerkster bij die ons niet al te vriendelijk verwelkomt en incheckt.

Het kan aan onze reisorganisatie, Travalgo, liggen maar als een klant een upgrade naar een kamer met zeezicht vraagt en ervoor wil betalen dan wist ik het wel... Niets is minder waar de receptioniste geeft mij het vreemde antwoord dat wij een Travalgo gast zijn en niet geüpgraded kunnen worden. Ik kan er niet over oordelen maar vond het wel jammer.

Voor de rest is het hotel erg gehorig, wij horen onze buren praten en horen hen TV overduidelijk. Onze kamer ruikt een beetje naar, we weten niet of het rook is of toch iets anders maar prettig is het niet. We hebben dat erbij laten zitten omdat we toch snel weer vertrekken.

Onze douche blijft heel lang koud alvorens hij warm water geeft, erg irritant.

De bar tussen de zwembad en het restaurant heeft goed eten voor een nette prijs maar de ober is van het niveau van de receptioniste. Chagrijnig en passief.

Wat ons betreft een fantastische plek! Een leuk hotel met wat punten ter verbetering. Overigens heb ik ook recensies gelezen waar men lyrisch is over het personeel dus ze weten wel hoe het moet, wellicht zijn wij op een verkeerde dag binnen gestapt.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
12 oktober 2014 beoordeeld

De vele negatieve beoordelingen over de kamers van dit hotel kan ik niet delen. Wij hadden een prima kamer. Schoon en rustig. Ik was in eerste instantie een beetje teleurgesteld dat we een kamer aan de parkeerplaats hadden, maar aan het zwembad was het wel heel luidruchtig. Een paar minpuntjes zijn dat de airco heel veel lawaai maakte en dus niet s nachts kon draaien en bij het zwembad is geen streepje schaduw te vinden. De ligstoelen staan vast en er zijn geen parasols of handdoeken. Maar de ligging maakt veel goed.

Kamertip: Voor rust is een kamer aan de kant van de parking beter.
  • Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
28 mei 2014 beoordeeld

Als je van strand houdt en rust en gezelligheid,dan is dit een fantastisch hotel.Wij zijn hier al 3 keer geweest en gaan er zeker weer een keer terug.Ja,is wel aan de prijs ,maar wij hadden dat ervoor over,lekker relaxt,en als je een kamer beneden aan het strand kunt boeken,helemaal super.Schuifdeuren open,lekker op je patio ontbijten(hadden zelf broodjes gekocht),kijken naar dolfijnen die langs de kust zwemmen om 8uur-half 9,hoe mooi kan dat zijn. En lekker meteen op het strand.S''avonds lekker een drankje nemen bij de beach-bar,en de vrolijkheid van personeel.Dat hebben wij in iedergeval zo ervaren.Genieten was het motto!!!

• Verbleef: november 2013, reisde met een partner
29 maart 2013 beoordeeld

Precies aan het strand, maar als je kamer met boulevard view krijgt, -die oud zij qua uitstraling- dan is het een dure overnachting voor € 180 voor 1 nacht.
Personeel is vriendelijk, daar is niets op aan te merken.

• Verbleef: maart 2013