“Uitstekend!”
Beoordeling van Snappers Sea Grill

Snappers Sea Grill
Geclassificeerd als nr. 16 van 155 Restaurants in Saint Pete Beach
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden het eten echt goed. Wij hadden alle twee eerst een heerlijke salade vooraf daarna de stuffed grouper. Heerlijk klaar gemaakt super mals en de groente was ook goed bereid. Wij hebben buiten gezeten. Het restaurant ligt aan de weg maar door de palmbomen heb je hier geen last van. De bediening was vriendelijk. Echt een aanrader!!

28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima viszaak aan een drukke weg (terras aan de weg is wat lawaaierig). Werden goed geholpen door Robert. De snapper was een verrassing. De grouper lekker, maar door de saus een beetje machtig. Goede wijnkaart. Behoorlijke porties. Waren USD 85 kwijt voor 2 personen.

17 oktober 2017 beoordeeld

Dit is denk ik het beste restaurant in omgeving. Even wachten op de tafel hoort erbij. Buiten kan je ook leuk zitten. Lekkere salade vooraf van het huis en zulke heerlijk vis gerechten.

20 augustus 2017 beoordeeld

Tijdens onze verblijf in St. Pete Beach uitstekende gegeten in Snapper Sea Grill. Ongetwijfeld het beste visrestaurant in St. Pete's. Genoten van de Wasabi Crusted Tuna en prima bediening. Ook fijn dat er buiten grote ventilatoren staan die de grootste hitte wegnemen in de zomer.

12 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag een speciale dag voor ons en dus een iets bijzondere eetgelegenheid. Snappers is een restaurant in ween wat luxer segment. De prijzen liggen wat hoger dan gemiddeld zonder idioot duur te zijn.
Het eten is er goed. Mijn echtgenote is een niet zo'n grote eter en koos na de garden salad voor coconut shrimp met friet. Ik ging voor de stuffend grouper. Beide gerechten werden vlot gebracht en waren erg lekker. De stuffend grouper werd bovendien geserveerd met veel gestoomde groenten (wortel, paprika, gele en groene courgette en peultjes). Als groente liefhebber een ware verwennerij. De grouper was heerlijk gegrild en de saus (een soort champagne roomsaus) maakte het af.
De garden salad werd geserveerd met flatbread met een pittige dip daarbij. Ook erg lekker.
De bediening was erg snel (het had iets langzamer gekund) maar vakkundig en vriendelijk. Het eten stond ook in een recordtijd op tafel. We waren net klaar met de salade. Maar verder prima.
Kortom een aanrader.

In Snappers Sea Grill geweest? Deel je ervaringen!