“Gezellig”

Keukens: Amerikaans, Bar
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Barscene
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige bar aan het strand, vrij toegankelijk voor iedereen, vriendelijke bediening en goed eten.
Dat eten komt uit keuken van resort, en natuurlijk is het een ‘insite-picture’ maar geeft je te denken....

17 oktober 2017 beoordeeld

Dit is gewoon een gezellig restaurant / buiten bar. Leuk om te zitten met heel mooi uitzicht over het strand. Live bands en prima voor een snelle hap. We hebben hier een salade en burger gegeten. Deze waren lekker

27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige bar, achter het hotel aan het mooiste strand. Je kan er naast borrelen, cocktails drinken ook lekker eten.

Om borreltijd, staat er live muziek.

25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een strandwandeling hier neer gestreken. Viel direct al op dat er al veel mensen waren. Gemêleerd gezelschap: jong, oud, alle rassen. Een plek waar mensen het gezellig met elkaar hebben. Leuk vormgegeven, geweldige zonsondergang. Zeer vlotte, prettige bediening. Wilden je het echt naar de zin maken. Gevarieerde kaart, voor elk wat wils. Maar het allerbeste was: de sfeer! Er speelden maar liefst twee livebands en vooral de tweede was GE-WEL-DIG! We hebben genoten. Aanrader, echt!

22 juni 2015 beoordeeld

Prima bar. Wij hebben er niet gegeten maar de drankjes zijn prima voor elkaar. De dagelijkse life muziek is vaak geen feest voor je oren maar nemen wij voor lief.

In Jimmy B's Beach Bar geweest? Deel je ervaringen!