“Populair en met reden”
Beoordeling van Sunset Grille

Sunset Grille
Geclassificeerd als nr. 4 van 74 Restaurants in Saint Augustine Beach
Geschikt voor: Lokale keuken, Grote groepen, Barscene, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is eigenlijk de beste plek in St. Augustine Beach om na een dag strand te gaan eten. Je moet alleen wel incalculeren dat je moet wachten. Wij zijn met 5 personen en moesten ongeveer 40 minuten wachten. Dit is overigens wel de moeite waard, want het eten was prima. De porties zijn wel van Amerikaanse omvang.

SunsetGrilleA1A, Guest Relations Manager van Sunset Grille, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2016

Hartelijk dank voor uw komst naar Sunset Grille, terwijl in St. Augustine u! We zijn blij om te weten dat u ons beschouwen als de beste in de stad en we kijken ernaar uit om u binnenkort weer!

30 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben boven gezeten. Waar een lekker windje was.
Op de menukaart staat dat het vlees heel mals vlees is. En dat is zeker niet gelogen.
Aan een halve portie meer dan genoeg.
Ook hoefde we niet lang te wachten op ons eten.

SunsetGrilleA1A, Guest Relations Manager van Sunset Grille, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2016

Hartelijk dank voor uw bezoek en voor het nemen van de tijd waarmee je de review u! We hopen je te zien volgende keer dat je in St. Augustine!

29 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor hier terechtgekomen. Heerlijke malse ribjes, met mijn mes en vork gegeten, zo mals! Heerlijk. We hadden half rack oftewel genoeg! Heerlijk!
Prijzen zijn redelijk.
Leuke tent.

SunsetGrilleA1A, Guest Relations Manager van Sunset Grille, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2016

We zijn blij om te weten dat u genoten van onze bekroonde Baby Back Ribs! Hartelijk dank voor uw bezoek en voor het nemen van de tijd waarmee je de review u! Wij hopen u binnenkort weer te zien!

14 augustus 2015 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten. Snelle en vriendelijke bediening, enorme porties die voor onze Europese magen echt te groot waren. De vis was vers en smaakvol, de crab bisque smaakte goddelijk. We zaten op de bovenetage, buiten maar wel overdekt en keken uit op de zee. De prijs was redelijk. Een echte aanrader

SunsetGrilleA1A, Guest Relations Manager van Sunset Grille, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2015

Heel erg bedankt voor de tijd neemt om uw beoordeling te plaatsen! We zijn blij te horen dat u genoten van uw bezoek met ons!

23 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Was meer dan goed. Ik eet nergens spareribs, behalve in Oosterhout (de verbeelding ) en in Boekelo (cowboy restaurant ) en hier: uitstekende spareribs. Ook de andere gerechten waren prima.
Genoten tijdens een mooi onweer.

SunsetGrilleA1A, Guest Relations Manager van Sunset Grille, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2015

Dankjewel!

Reizigers die Sunset Grille bekeken, bekeken ook

Saint Augustine Beach, Sint-Augustinus

In Sunset Grille geweest? Deel je ervaringen!