29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst vrij snel ingecheckt. Kamer ok. Weinig last van de naastgelegen snelweg. Kamer zag er netjes en schoon uit. Weinig last van andere gasten, behalve van de blaffende hond van de onderburen. Goede bedden en schone badkamer. Ruim ontbijt. Goede uitvalsbasis voor de oude city.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
Super8ManagerSA, Front Office Manager van Best Western St. Augustine I-95, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Thank you for doing our review online.

24 oktober 2017 beoordeeld

Onthaal: zeer goed Kamers: goed. Goede bedden. Wel lawaaierige airco. Badkamer: goed. Internetverbinding: zeer goed Goede ligging langs de Interstate. Vermits wij een rondreis door Florida maakten, was dat ideaal. Ontbijt: goed tot zeer goed.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
bwstaugustineI-95, Front Office Manager van Best Western St. Augustine I-95, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2017

Thank you for doing our review online.

1 augustus 2017 beoordeeld

Een typisch Best Western hotel. Prijs/kwaliteit in orde. Zwembad meubilair aan vervanging toe. Basic ontbijt maar zeer gedienstig. Goede uitvalsbasis om met de wagen St Augustine te bezoeken en aan de drukte te ontsnappen.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Jitan K, Guest Experience Manager van Best Western St. Augustine I-95, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 september 2017

Hartelijk dank voor de tijd om het hotel te beoordelen. We zijn blij dat je onze kamer de moeite waard hebt. Wij hopen dat u tijdens onze verblijf een kans hebt om onze gratis voorzieningen uit te checken. We kijken ernaar uit om u weer te zien in de toekomst. Nogmaals bedankt en een geweldige dag!

- Gast ervaring manager

5 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt wel wat buiten de plaats zelf, langs de Interstate, maar met een taxi neb je zo in het oude centrum. De faciliteiten van het hotel zijn goed. Het is er echt schoon en het is er rustig. Praktisch voor doorreizigers die even een overnachting willen doen en de volgende dag weer door willen.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit motel is er een van 13 in het dozijn. Niks mis mee en ook niks bijzonders. Bij aankomst was men druk bezig met hoge druk reinigers om de trottoirs te reinigen. Het zwembad was buiten gebruik voor onderhoud. Het is dus echt een plek om te overnachten. Voor het overige heb je er niets te zoeken.

Verbleef: september 2016