“Prachtig terras en goed eten”

Harry's Seafood Bar and Grille
Geclassificeerd als nr. 28 van 639 Restaurants in Sint-Augustinus
Keukens: Cajun & Creools
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Mooi uitzicht, Zakelijke bijeenkomsten, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een goede en romantische sfeer heeft het terras. Zeker aan te bevelen om buiten te gaan zitten met de lichtjes en live muziek. Vriendelijke bediening. Eten was ook goed, wij hadden alleen een hoofdgerecht genomen en smaakte allemaal goed! Ook leuk om als afsluiting nog een cocktail te drinken.

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hier gegeten, het wachten viel mee, zo een twintig minuten. Gezellig aan de bar wat gedronken.
We zaten boven, een prima plaats. Als starters hadden we Fried pickles, Fried green tomatoes en voodoo shrimps. Echt allemaal erg lekker, vooral de fried tomatoes zijn verrassend goed.
Vervolgens hebben we crab crusted red Fish royal, shrimp and scallops orleans, crawfish or shrimp etoufee and shrimp scampi. Het laatste gerecht was prima. We hadden shrimp etoufee besteld en kregen craw Fish ...in de shrimp en scallops, waren de scallops bijna niet te vinden en was het gerecht heel zout. The crab crusted red Fish was zo zout dat je niks anders kon proeven.... jammer want de starters waren echt uitzonderlijk goed.

17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een goed halfuur gewacht te hebben (echt) kregen we een prachtige tafel in een zeer gezellig terras! Ik raad iedereen aan om hier laat naar toe te gaan, tegen half 9, om zeker niet te moeten wachten op een tafel. Het was superlekker, de 'fresh market pasta' is een heel harde aanrader, en zeer rijkelijke pasta!
Overal heel lekker gegeten, en heel vriendelijk personeel!

12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige tuin bij de haven (bij het centrum). Lekker eten: crabcakes, jambalaya, shrimps, zalm. Vriendelijke bediening.

27 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was niet slecht. Leuke live muziek. De bediening was op zich vriendelijk tot je bijna klaar bent met eten ..dan kijken ze je weg. Er staan namelijk nog meer mensen te wachten.

Reizigers die Harry's Seafood Bar and Grille bekeken, bekeken ook

Saint Augustine Beach, Sint-Augustinus

In Harry's Seafood Bar and Grille geweest? Deel je ervaringen!