Ingrid Schonkeren

Heerlijk 2- daags sauna bezoek.

Beoordeling van Thermen Bussloo
5,0 van 5 bollen20 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Samen met mijn vriendin ben ik afgelopen vrijdag en zaterdag bij jullie geweest voor zeker de 10e keer. Het was wederom super fijn en alles prima verzorgd. Vriendelijk ontvangen in het hotel waar je het bandje ontvangt voor je locker bij de sauna waar je badhanddoek en badjas klaar ligt. De 2e dag ontvang je een schone badjas en de mogelijkheid is er om een service pas te kopen zodat je zelfs op de dag in de sauna nog je badhanddoek kan inwisselen. In het restaurant is de bediening super, vriendelijk en behulpzaam, het eten is gevarieerd en super lekker. Bij mooi weer kun je ook buiten op het terras eten.Zeer veel verschillende sauna’s met verschillende temperaturen. Verschillende op- gietingen en andere rituelen zoals klankschalen in de Kelo sauna en in de yurt een klankschalen meditatie. Heerlijke tuin met bedjes Prima hotelkamer, minibar aanwezig Ruime badkamer met heerlijke ruikende zeepjes, regendouche . Het toilet is apart. Waterkoker en koffiezetapparaat aanwezig en een heerlijk bed. Kortom een aanrader.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
    1.7 km van Thermen Bussloo
    7.4 km van Thermen Bussloo
    7.5 km van Thermen Bussloo
    Gratis parkeren
    Bedroom area on uppr floor in room
    7.7 km van Thermen Bussloo
    11.6 km van Thermen Bussloo
    12.6 km van Thermen Bussloo
    Meer hotels in Bussloo bekijken
    Beoordeeld op 20 maart 2024 via mobiele applicatie

De gelegenheid was dat ik eind vorig jaar 60 was geworden en mijn vrouw mij veraste met een sauna dag inclusief lunch en diner a la carte. Wij waren al een tijdje niet geweest en we hebben samen een top dag gehad. Waar wij een paar jaar geleden nog €160,- kwijt waren was het nu €240,-. Als je voor een kopje thee( let wel dat is gekookt water ) €5,50 betaald en voor een toetje €12,- en je echt een heeeeel klein stukje krijgt dan ben ik het een beetje kwijt. En natuurlijk weet ik dat de prijzen omhoog gegaan zijn maar dit is redelijk extreem. De bediening in het restaurant was top, ik weet helaas haar naam niet maar deze dame had echt plezier in haar werk . Het lukt mij geen één keer om mijn bandje aan te bieden voordat zij het al had gevraagd. 😂

Kamertip: Ga lekker doordeweeks
    Datum van verblijf: maart 2024
    Beoordeeld op 5 februari 2024

Hotel en welness was een superbeleving. Iedereen was heel vriendelijk. Hotelkamers waren groot en ook heel net. Alles was aanwezig.
    Ontbijt was ook uitgebreid, verzorgd en heel lekker.
    En saunacomplex en de diverse rituelen waren top.
    Zeker nog een bezoek waard !

Datum van verblijf: februari 2024
    Beoordeeld op 23 januari 2024

In januari 2024 de verjaardag van mijn vriend gevierd bij Thermen Bussloo. Het was geweldig. Vanaf de hartelijke ontvangst bij de receptie tot het afscheid de volgende dag. Genoten van het zoutwaterbad in de Cenote, droomreis in de yurt, saunatheater, elementensauna. Ook diner en ontbijtbuffet waren heerlijk en de bediening was voortreffelijk.
    Hotelkamer met prachtig uitzicht over het meer, luxe badkamer en heerlijk bed. Een dikke 10 van ons voor Thermen Bussloo.

Datum van verblijf: januari 2024
    Beoordeeld op 17 januari 2024

Afgelopen weekend een arrangement gehad bij jullie. Alles top geregeld! Alleen zijn de prijzen schrikbarend hoog. Na het diner bestelde wij koffie, waar je automatisch lekkernijen bij krijgt waar je niet om vraagt maar wel 7,00 pp voor betaald. Ook de drank 5,50 voor een 0,0 biertje en een broodje voor de lunch 17,50.
    Wij waren voor 2 dagen sauna, hotelovernachting met ontbijt en 5 gangen diner 595,00 kwijt! Is toch niet normaal meer.

Datum van verblijf: januari 2024
    Beoordeeld op 28 november 2023 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijke dag gehad waar we hebben genoten van alle voorzieningen. Het aanbod was groot, voor ieder wat wils. De opgieting en de droomreis in de Yurt waren heel tof! Het is goed onderhouden en (gelukkig) loopt er personeel rond om de stilte te handhaven. Vriendelijk personeel, heerlijke lunch en nette / schone uitstraling. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: november 2023