Clarion Inn Lake Buena Vista
Holiday Inn Resort Orlando-Lake Buena Vista(Orlando)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 126*
US$ 105*
HolidayInn.com
  • Zwembad
Doubletree By Hilton at the Entrance to Universal Orlando(Orlando)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 147*
US$ 141*
US$ 228*
US$ 216*
Official Hotel
  • Gratis parkeren
Marriott's Grande Vista(Orlando)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 163*
  • Gratis parkeren
Caribe Royale Orlando(Orlando)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 180*
US$ 388*
Agoda.com
US$ 674*
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met snelle service. Defecten zijn snel verholpen. Zwembad prima schoon. Jammer dat er een grote groep kinderen in het hotel zat.

Overigens prima hotel en tevreden over het vriendelijke personeel.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
RosenHotels, Social Media Concierge van Clarion Inn Lake Buena Vista, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2017

Roy H,

Bedankt voor het delen van uw reactie.

We hopen dat u een fantastische tijd in Orlando had en we zijn zo blij dat we de gelegenheid hebben gehad om u te hosten.

Bedankt voor het kiezen van Rosen Hotels & Resorts. Tot de volgende keer!

Vriendelijke Groeten,

Stephanie M.
guestinquiries@rosenhotels.com

3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig maar proper en goedkoop hotel.
Kleine ijskast (minibar), microgolfoven en koffiezet.
Bedden worden elke dag opgemaakt en de kamer gekuist.
Ontbijt en avondeten mogelijk (te betalen - redelijke prijs - buffetvorm)
Heel vriendelijk personeel.
Centraal gelegen
- op 5 minuten van Disney World
- op 10 minuten van Seaworld
- op 15 minuten van Universal
Gratis bustransferts naar de verschillende attractieparken.
Wel kamers aan de kant van de parking vragen want het hotel ligt vlak aan de I-4 (autoweg) en de kamers aan de achterkant geven hierop uit: dus veel lawaai ook s'nachts.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
RosenHotels, Social Media Concierge van Clarion Inn Lake Buena Vista, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2017

andreschouben,

Bedankt voor uw recensie!

Het was een genoegen om u te hosten en we hopen dat u binnenkort weer bij ons kan zijn. Laat het ons weten als u nog vragen heeft.

Veilige reizen!

Vriendelijke groeten,

Samantha M.
Smatos@Rosenhotels.com

23 september 2015 beoordeeld

Ligging van het hotel ligt perfect. Maar een paar kilometer weg van alle pretparken. Helaas hadden we bij de eerste kamer een beetje pech. Deze was niet zo netjes en er zaten hier en daar kleine kakkerlakken en het toilet was na dag 2 verstopt. Ik ben dit gaan melden aan de balie en er werd voorgesteld om alles te herstellen. Ik heb achter een andere kamer gevraagd en deze is mij meteen aangeboden! De tweede kamer die we kregen was wel zéér netjes en er waren nergens meer kleine kakkerlakjes te zien! Housekeeping deed altijd mooi hun werk gedurende de 2,5 week dat we er verbleven. Het zwembad en de rest van het hotel is ook zéér netjes. Er is ook een gratis bewaakte parking. Het ontbijt is zéér uitgebreid! Je hebt er warm en koud buffet. Het ontbijt zat bij ons mee ingeboekt maar er kan ook tegen betaling ontbeten worden. Personeel is zéér vriendelijk!! Ik zou zeker terug durven komen want je krijgt waar voor je geld!

• Verbleef: september 2015, reisde met familie
RosenHotels, Social Media Concierge van Clarion Inn Lake Buena Vista, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2015

opel_bjorn,

Dank u de tijd neemt om je ervaringen delen en bekijken.

Onze diepste excuses voor de eerste kamer u ontvangen, maar we zijn blij dat de tweede kamer opgebouwd voor het. We zijn blij te hebben gehad de kans krijgen om een deel van uw familie vakantie in Orlando.

Wij verheugen ons u te mogen verwelkomen terug voor meer avonturen wanneer u terugkeert.

Hartelijke Groeten,

Stephanie Morando

10 september 2015 beoordeeld

Ligging is ideaal, dichtbij Disney (good neighbour hotel), vliegveld en mall. Kamer (2x queen) is netjes en ruim. Kamer aan de snelweg kant (geen last van gehad) met uitzicht op het zwembad. Voldoende parkeergelegenheid voor de deur. Er wordt ontbijt geserveerd (tegen een meerprijs) en er is een winkeltje voor wat basis benodigdheden/snacks. Supermarkt op een paar minuten rijden.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
RosenHotels, Social Media Concierge van Clarion Inn Lake Buena Vista, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2015

Chantal S,

Bedankt voor de geweldige recensie en aanbeveling!

We zijn zo blij dat onze centrale locatie de perfecte pasvorm voor u en uw vrienden was. Dank u voor het kiezen van ons als een onderdeel van uw vakantie in Orlando tijdens.

Hoop je weer te zien wanneer u naar Florida terugkeert!

Hartelijke Groeten,

Stephanie Morando

10 juli 2015 beoordeeld

Het is een prima hotel in Orlando (één van de vele hotels in de stad). Het is wel erg groot opgebouwd (er komen heel veel mensen hier naartoe), en de ontbijtzaal is dan ook niet echt sfeervol (enorme ruimte met bakken eten). Het ontbijt is overigens wel prima. De hotelkamer was erg goed, ruim en goede bedden. Buiten het gebouw is een zwembad voor gasten, was erg lekker vanwege de hoge temperatuur in Orlando in de maand juni. Genoeg parkeergelegenheden.

Kamertip: Kies een kamer boven, dan heb je geen last van zwembadgasten
  • Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
RosenHotels, Social Media Concierge van Clarion Inn Lake Buena Vista, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2015

Olá willemwever1980,

Obrigado pela sua avaliação. Nós estamos contentes em saber que você teve uma estadia confortável com a gente. Suas gentis palavras são muito apreciados, como temos muito orgulho na limpeza de nossa propriedade, eo conforto de nossos hóspedes. Esperamos que possamos tê-lo conosco novamente algures para outra grande estadia. Apenas certifique-se deixe-nos saber o que podemos fazer para tornar a sua visita ainda melhor da próxima vez. Desejamos-lhe viagens seguras daqui para frente, e para que você tenha um ótimo dia!

Cumprimentos,

Liam S. Dixon