Holiday Inn Orlando – Disney Springs Area(Orlando)(Heel veel waar voor je geld!)
HolidayInn.com
  • Zwembad
Staybridge Suites Lake Buena Vista(Orlando)(Heel veel waar voor je geld!)
Staybridge.com
  • Gratis parkeren
Doubletree By Hilton at the Entrance to Universal Orlando(Orlando)(Heel veel waar voor je geld!)
Doubletree.com
  • Restaurant
The Point Hotel & Suites(Orlando)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Avanti International Resort(Orlando)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Caribe Royale Orlando(Orlando)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 148 per nacht.

• Gratis parkeren
Rosen Inn International(Orlando)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Priceline
  • Gratis parkeren
Rosen Inn(Orlando)(Heel veel waar voor je geld!)
Cancelon
20 augustus 2017 beoordeeld

Eén nacht verbleven hier omdat we een dag eerder aankwamen in Orlando dan gepland. Dag eerder geboekt via internet voor $68 (3 personen). Zeer vriendelijk personeel, goede kamer en prima zwembad. Ondanks vroege aankomst was de kamer al gereed om 11:30 uur en konden we volgende dag de bagage zolang als we wilde achterlaten in hotel. Zeker een aanrader en voor ons een overweging om later wellicht nogmaals te bezoeken.

Nadeel: in de directe omgeving rondom het hotel is niks te vinden, ligt te midden van bouwput (oude Wet 'n Wild waterpark).

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
5 juni 2017 beoordeeld

Hotel zit centraal gelegen tussen diverse winkelcentra. Ook universal studio's zit om de hoek. Hotelkamer was ruim en erg schoon. Mooi zwembad wat ook schoon was. Voor onze volgende trip zeker een optie!

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie​ van dit hotel is voor iedereen die de bekende parken gaat bezoeken perfect. De kamers zijn ruim, schoon maar wel een beetje gedateerd. Het zwembad is mooi aangelegd. Verder is er genoeg ruimte om te parkeren. De prijs kwaliteit verhouding van het ontbijt is prima maar het is niet heel bijzonder.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
7 mei 2017 beoordeeld

Medewerkers zeer vriendelijk, snelle check in en uit, bed lag prima maar oud hotel, muf, plakkende vloerbedekking, restaurantruimte plakte van onder tot boven. Zou hier niet meer terugkomen. Niet duur maar heb veel betere kwaliteit gekregen voor hetzelfde geld. Jammer.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Bill J, General Manager van Best Western Orlando Gateway Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2017

Dear Sam,

Thank you for your review. I appreciate your comments and will send them on to our staff especially the food and beverage department to insure that they are properly cleaning all of the surfaces.

Our room carpet was changed out within the past two years and is cleaned each quarter. I have asked our Executive Housekeeper to re-inspect your room to insure the carpet is cleaned properly.

Please let me know if you have any questions or comments and we do hope that you will consider staying with us again should your travels bring you back tot eh Orlando area.

Best Regards,

Bill Jones
General Manager

22 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel op een goede plaats in orlando. Prima uitvalbasis als je graag pretparken wilt bezoeken
Schoon, netjes, goede ontvangst en gratis parkeren.
Wel een beetje onpersoonlijk hotel.
Ontbijt niet gedaan, genoeg in de buurt om te gaan eten. zwembad dik in orde, en de omgeving ook.

Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden