Volledig restitueerbaar voor za 30 mrt.
HolidayInn.com
Volledig restitueerbaar voor za 30 mrt.
Bespaar meer met IHG One Rewards
Vio.com
Beoordeeld op 12 oktober 2017

We verbleven hier 3 weken, hadden kamer 612. Avonds zicht op het vuurwerk van de Disney parken. Personeel zijn vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Zijn momenteel alles opnieuw in de verf aan het zetten. Shuttleservice is goed geregeld, ieder half uur een bus naar de Disney parken en vanaf drie uur naar Disney Springs. Dicht bij supermarkt, ongeveer 10 minuten lopen.

Kamertip: Zaten in de tower kamer 612, uitzicht op vuurwerk disney parken
Datum van verblijf: oktober 2017
GuestServicesHI, Director of Sales van Holiday Inn Orlando-Disney Springs® Area, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2017

Dear Ger v,

Thank you for taking the time to write a review in regards to your recent stay at our hotel. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back real soon!

Thanks again,
Director of Sales and Catering

Beoordeeld op 22 mei 2017

Voor de tweede keer naar dit hotel.
Vlakbij de Disney parken ,welke met een gratis hotel shuttle te bezoeken zijn. Deze rijden om het half uur. Naar de ene kant loop je in tien minuten naar restaurants en een supermarkt.
Naar de andere kant loop je in tien minuten naar Disney springs. Volop parkeer gelegenheid bij het hotel als je met een auto komt. Heerlijk zwembad. Leuke bar. Ontbijt en Diner restaurant. Verzorgde kamers. Een winkeltje met Disney artikelen. Een balie voor allerlei excursies en park tickets. Vele met een leuke korting. Op drie verdiepingen was en droog machines. De schoonmaak van de kamers is uitstekend. Onze complimenten voor de schoonmaakster van kamer 609. Op de kamer vind je een kluis ,koelkast ,,koffie machine met coffee cups en een goede wekker radio. Elke dag twee flesjes water op de kamer en in de badkamer een fohn , shampoo , zeep , mondwater en bodylotion. We hebben hier twee weken genoten. Na een misverstand betreffende de kamer is dit door de Nederlandse receptie medewerker Nico uitstekend opgelost. De volgende dag een andere kamer gekregen met uitzicht op het zwembad en Disney zodat we s' avonds ook vanaf de kamer konden genieten van het vuurwerk. We waren aan vakantie toe. Dit na een hele nare ervaring afgelopen Augustus. Toen overleed een vriend ,en mede reiziger, tijdens onze overnachting in het hotel bij de luchthaven. Vier uur voordat ons vliegtuig zou vertrekken naar de USA. Uiteraard is toen onze reis richting Washington geannuleerd. We besloten daarom nu in Mei terug te gaan naar Orlando om een beetje bij te komen van dit alles .Gelukkig heeft dit hotel ons weer het positieve vakantie gevoel kunnen geven.

Datum van verblijf: mei 2017
GuestServicesHI, Manager van Holiday Inn Orlando-Disney Springs® Area, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2017

Yvonne,

Bedankt voor je reacties! We zijn blij dat je van je verblijf genoten hebt. We hopen dat je snel terugkomt.

Veronica Blanco

Beoordeeld op 18 november 2014 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier een aantal dagen om de thema parken in Orlando te bezoeken. Er reed van het hotel het half uur een gratis shuttle bus naar Disney. Verblijf was uitstekend, het was een mooi en schoon hotel. Daarnaast met een leuk zwembad en centraal gelegen. Ontbijt restaurants en malls zijn er dichtbij. Genoten van verblijf!

Datum van verblijf: november 2014
GuestServices1805, Director of Sales van Holiday Inn Orlando-Disney Springs® Area, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2014

Lieve Philippine R,

Dank u voor de tijd neemt om een recensie te schrijven met betrekking tot uw recente verblijf in ons hotel . Wij waarderen uw positieve feedback en zijn blij dat je genoten van je tijd hier .

We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen weer heel snel !

Nogmaals bedankt ,
Diretor van Sales

Beoordeeld op 15 augustus 2014 via mobiele applicatie

Drie dagen vertoefd met name voor bezoek aan Disney world. Shuttle naar park is prima geregeld. Disney downtown op loopafstand. Zwembad is heerlijk. Kamers wel wat gehorig en met veel kinderen die laat naar bed gaan, zijn oordopjes wel handig als je op tijd wilt slapen. Voor avondeten kun je makkelijk pizza bestellen en bij hotel laten afleveren.

Datum van verblijf: augustus 2014
GuestServices1805, Director of Sales van Holiday Inn Orlando-Disney Springs® Area, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2014

Cher René M,

Merci d'avoir pris le temps d'écrire une critique en ce qui concerne votre récent séjour avec nous. Nous sommes ravis que vous avez apprécié votre séjour.

Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau très bientôt!

Christine Burns,
Directeur des ventes

Beoordeeld op 16 mei 2014

Goed hotel. Vriendelijke bediening. Elke morgen een flesje koud water bij het verlaten van het hotel. Personeel wil alles voor je doen om het je naar de zin te maken.Schoon en net hotel.VAn het onbijt hebben we geen gebruik gemaakt, dus daar kan ik niet over oordelen.Zwembad was ook keurig onderhouden en schoon.

Kamertip: Misschien dat een kamer met uitzicht op het zwembad het leukst is, maar ik had geen voorkeur voor kamer.
Datum van verblijf: mei 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden
GuestServices1805, Director of Sales van Holiday Inn Orlando-Disney Springs® Area, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2014

Geachte halen01,

Dank u voor takin de tijd om een beoordeling met betrekking tot uw recente verblijf in ons hotel te schrijven. Wij waarderen uw positieve feedback en zijn verheugd u te horen zeggen "Personeel zou alles voor je doen om naar het punt in Maken krijgen."

We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug heel snel!

Nogmaals bedankt,
Director of Sales