22 mei 2017 beoordeeld

Voor de tweede keer naar dit hotel.
Vlakbij de Disney parken ,welke met een gratis hotel shuttle te bezoeken zijn. Deze rijden om het half uur. Naar de ene kant loop je in tien minuten naar restaurants en een supermarkt.
Naar de andere kant loop je in tien minuten naar Disney springs. Volop parkeer gelegenheid bij het hotel als je met een auto komt. Heerlijk zwembad. Leuke bar. Ontbijt en Diner restaurant. Verzorgde kamers. Een winkeltje met Disney artikelen. Een balie voor allerlei excursies en park tickets. Vele met een leuke korting. Op drie verdiepingen was en droog machines. De schoonmaak van de kamers is uitstekend. Onze complimenten voor de schoonmaakster van kamer 609. Op de kamer vind je een kluis ,koelkast ,,koffie machine met coffee cups en een goede wekker radio. Elke dag twee flesjes water op de kamer en in de badkamer een fohn , shampoo , zeep , mondwater en bodylotion. We hebben hier twee weken genoten. Na een misverstand betreffende de kamer is dit door de Nederlandse receptie medewerker Nico uitstekend opgelost. De volgende dag een andere kamer gekregen met uitzicht op het zwembad en Disney zodat we s' avonds ook vanaf de kamer konden genieten van het vuurwerk. We waren aan vakantie toe. Dit na een hele nare ervaring afgelopen Augustus. Toen overleed een vriend ,en mede reiziger, tijdens onze overnachting in het hotel bij de luchthaven. Vier uur voordat ons vliegtuig zou vertrekken naar de USA. Uiteraard is toen onze reis richting Washington geannuleerd. We besloten daarom nu in Mei terug te gaan naar Orlando om een beetje bij te komen van dit alles .Gelukkig heeft dit hotel ons weer het positieve vakantie gevoel kunnen geven.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
GuestServicesHI, Manager van Holiday Inn Orlando – Disney Springs Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2017

Yvonne,

Bedankt voor je reacties! We zijn blij dat je van je verblijf genoten hebt. We hopen dat je snel terugkomt.

Veronica Blanco

18 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven hier een aantal dagen om de thema parken in Orlando te bezoeken. Er reed van het hotel het half uur een gratis shuttle bus naar Disney. Verblijf was uitstekend, het was een mooi en schoon hotel. Daarnaast met een leuk zwembad en centraal gelegen. Ontbijt restaurants en malls zijn er dichtbij. Genoten van verblijf!

Verbleef: november 2014, reisde met een partner
GuestServices1805, Director of Sales van Holiday Inn Orlando – Disney Springs Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 november 2014

Lieve Philippine R,

Dank u voor de tijd neemt om een recensie te schrijven met betrekking tot uw recente verblijf in ons hotel . Wij waarderen uw positieve feedback en zijn blij dat je genoten van je tijd hier .

We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen weer heel snel !

Nogmaals bedankt ,
Christine Burns
Diretor van Sales

15 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie dagen vertoefd met name voor bezoek aan Disney world. Shuttle naar park is prima geregeld. Disney downtown op loopafstand. Zwembad is heerlijk. Kamers wel wat gehorig en met veel kinderen die laat naar bed gaan, zijn oordopjes wel handig als je op tijd wilt slapen. Voor avondeten kun je makkelijk pizza bestellen en bij hotel laten afleveren.

Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
GuestServices1805, Director of Sales van Holiday Inn Orlando – Disney Springs Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2014

Cher René M,

Merci d'avoir pris le temps d'écrire une critique en ce qui concerne votre récent séjour avec nous. Nous sommes ravis que vous avez apprécié votre séjour.

Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau très bientôt!

Christine Burns,
Directeur des ventes

15 mei 2014 beoordeeld

Goed hotel. Vriendelijke bediening. Elke morgen een flesje koud water bij het verlaten van het hotel. Personeel wil alles voor je doen om het je naar de zin te maken.Schoon en net hotel.VAn het onbijt hebben we geen gebruik gemaakt, dus daar kan ik niet over oordelen.Zwembad was ook keurig onderhouden en schoon.

Kamertip: Misschien dat een kamer met uitzicht op het zwembad het leukst is, maar ik had geen voorkeur voor kamer.
  • Verbleef: mei 2014, reisde met vrienden
GuestServices1805, Director of Sales van Holiday Inn Orlando – Disney Springs Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2014

Geachte halen01,

Dank u voor takin de tijd om een beoordeling met betrekking tot uw recente verblijf in ons hotel te schrijven. Wij waarderen uw positieve feedback en zijn verheugd u te horen zeggen "Personeel zou alles voor je doen om naar het punt in Maken krijgen."

We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug heel snel!

Nogmaals bedankt,
Christine Burns
Director of Sales

26 januari 2013 beoordeeld

Denk het personeel van dit hotel is onze vakantie echt top geworden. De kamer was top!! De bus connectie met het prak is top! Ontbijt is echt lekker. Maar ik wil vooral Spencer van de receptie voor voor schuiven. Aardig vent, en altijd berijd met je te praten of je te helpen met problemen. Hij heeft zeker bij gedragen aan de 5 sterren die ik geef. Dank je wel !!!!!!

• Verbleef: juni 2012, reisde met een partner
GuestServices1805, Director of Sales van Holiday Inn Orlando – Disney Springs Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2016

Robbie A,

Dank u voor de tijd neemt om een review over uw verblijf bij ons te schrijven. Wij waarderen je feedback en hopen u snel terug !

Nogmaals bedankt,
Christine